استخراج بیت کوین با انرژی خورشید

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 510 نفر

این یک پیروزی دیگر برای استخراج کنندگان بیت کوین و محیط زیست است. یک بیت کوینر هلندی یک ماینر بیت کوین (BTC) را در یک انبار نصب کرده است تا سیستم گرمایشی که با گاز طبیعی تامین می شود را جایگزین کند.

چرا؟ زیرا ارزان تر، سازگار با محیط زیست است و از انرژی خورشیدی استفاده می کند

ماینر های خورشیدی بیت کوین

برت د گروت، بنیانگذار بیت کوین برابانت، یک شرکت هلندی است که به «کسب و کارها در پذیرش استاندارد بیت کوین کمک می کند». او همیشه به دنبال منابع انرژی استفاده نشده و راه‌هایی است که استخراج بیت‌کوین می‌تواند کارایی کسب‌وکار را بهبود بخشد و در عین حال در پول و کره زمین صرفه‌جویی کند.

به عنوان مثال، در گلخانه ای امسال، د گروت ماینرهای بیت کوین را نصب کرد تا دمای عالی برای شکوفه دادن گل ها را حفظ کند و در عین حال وابستگی به گاز طبیعی آلاینده را کاهش دهد. بنابراین، به طور طبیعی، زمانی که دی گروت متوجه شد که یک صاحب انبار ۵۰ مگاوات ساعت (MW/h) برق دارد در حالی که قبض گرمایش گاز طبیعی آنها از پشت بام می‌گذرد، فرصتی برای استخراج بیت‌کوین احساس کرد.

د گروت به کوین تلگراف گفت که این انبار (که مالک آن ترجیح می دهد نامش فاش نشود) ۵۰ مگاوات در ساعت برق مازادی از نصب پنل خورشیدی روی پشت بام دارد. او به شوخی گفت: «خیلی زیاد است».

پنل های سقفی عملیات انبار را تامین می کند اما شرکت گاز طبیعی را برای گرم کردن انبار می سوزاند. بدتر از آن، علیرغم داشتن انرژی مازادی که می‌توان به شبکه فروخت، کنترل‌کننده‌های شبکه در هلند به ظرفیت اضافی کمک نمی‌کنند – حتی اگر انرژی خورشیدی باشد. د گروت ادامه داد:

د گروت یک Bitmain Antminer S19j Pro (104th) را نصب کرد که به عنوان یک مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) شناخته می شود که تقریباً ۲۵ مگاوات در ساعت در سال مصرف می کند. او در یک “بازوکا” زندگی می کند، یک مسکن با نام مناسب که هوای گرم را برای گرم کردن کل انبار خارج می کند. از آنجایی که این ماینر بیت کوین است، نه تنها گرما ایجاد می کند، بلکه درآمد نیز ایجاد می کند زیرا بلوک های معتبر در بلاک چین بیت کوین را حل می کند.

معرفی ماینر بیت کوین سه مسئله را حل می کند: اول، ماینر بیت کوین راهی موثر برای بهره برداری از انرژی تجدیدپذیر مازاد برای چیزی سودآور است. دوم، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین مقادیر زیادی گرما تولید می‌کنند که در صورت مهار صحیح می‌توان از آن مانند رادیاتور استفاده کرد. سوم، در حالی که سوزاندن گاز طبیعی برای گرم کردن انبار آلاینده است، یک ماینر بیت کوین با انرژی خورشیدی دوستدار محیط زیست است.

در حال حاضر قیمت گاز طبیعی در اروپا به دلیل کمبود در حال افزایش است. در نتیجه، هزینه گرمایش انبار همچنان در حال افزایش است. در مقایسه، انرژی خورشیدی فراوان است و پس از پرداخت هزینه های راه اندازی، انرژی خورشیدی تقریبا رایگان است. برای محدود کردن همه چیز، ردپای کربن انبار اکنون منفی است. د گروت خلاصه می کند:

«بنابراین ما مقدار زیادی گاز طبیعی و همچنین برقی را که از قبل وجود داشت  که قابل تجدید بود سوختیم. بنابراین ما اساساً به یک انبار کربن منفی با گرمایش تغییر دادیم.
در ارقام، تغییر از گرمایش گاز طبیعی به استخراج بیت کوین از سوزاندن ۲۰۰۰ متر مکعب گاز در هر سال جلوگیری می کند که تقریباً برابر با “یک و نیم خانوار” از یک خانه متوسط ​​هلندی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx