Tether قضیه “فروش تتر” را اشتباه می شمارد

عدم فروش تتر توسط تتر
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 595 نفر

خبرگزاری تتر گفت صندوق‌های تامینی که سقوط Terra را دلیلی برای فروش USDT می‌دانستند «یک سوء تفاهم اساسی از بازار ارزهای دیجیتال و تتر» دارند

ناشر تتر (USDT)، می‌گوید که صندوق‌های تامینی که پس از فروپاشی Terra در ماه می تلاش کردند استیبل‌کوین آن را کوتاه کنند، از تزی استفاده می‌کنند که «به‌طور باورنکردنی نادرست» و «مطمئناً اشتباه است».

در یک پست وبلاگی از ۲۸ جولای، تتر به پادکست ۲۸ ژوئن وال استریت ژورنال اشاره کرد که در آن لوک وارگاس میزبان و مهمان کیتلین مک کیب در مورد بازار نزولی کریپتو و نگرانی ها در مورد دارایی های پشتیبان تتر به عنوان دلایل تمایل فروشندگان کوتاه مدت به تتر بحث کردند.

همچنین اضافه کرد که صندوق‌های تامینی، که سقوط Terra را دلیلی برای کوتاهی USDT می‌دانستند، “یک سوء تفاهم اساسی از بازار ارزهای دیجیتال و تتر” دارند.

“این واقعیت ساده که صندوق های تامینی سقوط Terra را به عنوان یک تز سازنده برای فروش گرفتن USDT می بینند، نشان دهنده شکاف دانش نامتقارن بین فعالان بازار ارزهای دیجیتال و نهادها در فضای مالی سنتی است.”
در اوایل ماه مه، UST به شکلی چشمگیر قیمت خود را از دست داد و قیمت نماد بومی اکوسیستم Terra LUNA – که اکنون با نام LUNC شناخته می شود – را از بیش از ۶۰ دلار به کسری از سنت کاهش داد.

در آن زمان، تتر از ۱۱ می از ۸۵.۳ میلیارد دلار کاهش ۲۱ درصدی در ارزش بازار را تجربه کرد، اگرچه طبق CoinGecko، همچنان بزرگترین استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال امروزی با ارزش بازار ۶۵.۸ میلیارد دلار است.

در اواخر ژوئن، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether تایید کرد که USDT به موضوع یک “حمله هماهنگ” توسط صندوق های تامینی که به دنبال فروش کوتاه دارایی های ارز دیجیتال هستند، تبدیل شده است.

او مدعی شد که صندوق‌های تامینی سعی کرده‌اند فشاری «میلیاردی» برای «آسیب رساندن به نقدینگی تتر» با هدف در نهایت بازخرید توکن‌ها با قیمت بسیار پایین‌تر ایجاد کنند.

تتر در جدیدترین پست وبلاگ خود اشاره کرد که چندین تصور نادرست در مورد دارایی هایش اساس این حرکت نزولی بوده است – که شامل تتر دارای اوراق تجاری قابل توجه چینی یا بدهی Evergrande، و تتر وام های بدون وثیقه

به طور خلاصه، تز اساسی این تجارت به طرز باورنکردنی نادرست و کاملاً اشتباه است. این بیشتر با یک باور کورکورانه در مورد آنچه که با تئوری های توطئه آشکار در مورد تتر هم مرز است، پشتیبانی می شود.
در یک پست جداگانه در روز قبل، تتر تلاش کرد تا بر قدرت حمایت مالی خود و توانایی خود برای احترام به بازخریدها تاکید کند و تکرار کرد که هیچ اوراق تجاری چینی ندارد و کل دارایی اوراق تجاری خود را ۸۸ درصد کاهش داده و از ۳۰ میلیارد دلار به ۳.۷ میلیارد دلار در طول سال گذشته رسانده است .

این سازمان افزود که دارایی اوراق تجاری تا پایان ماه اوت به ۳۰۰ میلیون دلار خواهد رسید و تا اوایل نوامبر دارای اوراق تجاری صفر خواهد بود

هفته ای که شکست UST آغاز شد، USDT برای مدت کوتاهی در بازار آزاد به پایین ترین سطح حدود ۰.۹۶ دلار کاهش یافت زیرا سرمایه گذاران توکن ها را برای فیات از طریق بازخرید مستقیم یا برای سایر توکن ها، مانند رقیب USD Coin (USDC) تخلیه کردند. با این حال، تتر به بازخریدهای فیات ۱ دلاری در هر توکن در آن دوره ادامه داد.

آخرین افشای مالی آن در ۳۱ مارس نشان داد که ۸۵.۶۴ درصد از پشتوانه مالی تتر به صورت نقد و معادل های نقدی از جمله اوراق تجاری است.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx