سقوط سهام کریپتویی سیلورگیت با وجود افزایش درآمد

سهام کریپتویی
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5423 نفر

در حالی که سهام کریپتویی سیلور گیت در سه ماهه دوم سقوط کرد، درآمد آن کاهش یافت. دلیل آن چیست؟ سهام سیلورگیت در بازه ۵ روزه اخیر حدود ۱.۱۵ درصد کاهش یافته است. اما برای دوره ۳۰ روزه منتهی به جمعه، SI حدود ۷۴ درصد افزایش یافته است. سهام سیلورگیت در حال حاضر در قیمت ۹۳.۲۹ دلار معامله می شود.

چرا یک سهام کریپتویی سقوط کرد در حالی که درآمد آن رشد داشته است

سهام سیلورگیت با بقیه سهام های مرتبط با کریپتو سقوط کرد، در حالی که درآمدهای این سهم در سه ماهه گذشته افزایش یافته است. سرمایه گذاران سهام سیلورگیت را فروخته اند و پول خود را با افزایش تورم، مشکلات رکود اقتصادی و آغاز زمستان کریپتو به جای دیگری برده اند.

اما بانک لا جولا در کالیفرنیا، که جایگاه ویژه‌ای برای شرکت‌های حوزه کریپتو دارد، خزانه‌های خود را در سه ماهه گذشته دیوانه‌وار پر کرده است.

این شرکت ۱۶ میلیون دلار بیشتر از آنچه که تحلیلگران پیش بینی می کردند، درآمد نقدی به دست آورد.

هفته گذشته، طبق گزارش این شرکت، سود سه ماهه دوم سیلورگیت ۷۹.۸ میلیون دلار بوده است که معادل ۱.۱۳ دلار درآمد به ازای هر سهم است. در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱، این رقم تقریبا ۰.۸ دلار به ازای هر سهم بود و کل سود سه ماهه ۴۲.۵ میلیون دلار بود.

آخرین توصیه تحلیلگر وال استریت در مورد سهام سیلورگیت کپیتال، فشار خرید بالا است. در همین حال، علاقه کوتاه مدت سرمایه گذاران به سهام های کریپتویی در هفته پیش به بالاترین حد خود رسید.

چگونه این شرکت این همه پول به دست آورد در حالی که قیمت ارزهای دیجیتال به شدت سقوط کرده اند؟

تفاوت بین Three Arrows Capital، سلسیوس، وویجر و سیلورگیت در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

چگونه سیلورگیت با شروع زمستان ارزهای دیجیتال با وجود ورشکستگی شرکت های دیگر درآمد خود را افزایش داده است؟

سه شرکت سابق ذکر شده اکنون در حال ورشکستگی هستند. مدیر عامل سیلورگیت، آلن لین، گفت که شرکت او با تمرکز بر آنچه می دانست، کار خارق العاده ای انجام داده است. لین گفت:

ما واقعاً سعی می‌کنیم اصول خود را حفظ کنیم و به دنبال آخرین متد روز نباشیم، اما واقعاً فقط روی کارهایی که به خوبی انجام می‌دهیم تمرکز می‌کنیم و اساساً فقط مشکلات را برای مشتریان خود حل می‌کنیم.»

لین گفت: بانک La Jolla زمانی یک شرکت مالی سنتی بود و لین یک بانکدار “TradFi” بود. اما پس از تغییر روند برای انجام تجارت دقیق با شرکت های کریپتویی ضعیف، ثروت این بانک افزایش یافته است.

ما کاملاً همچنان علاقه مند به وام دادن در برابر سپرده های بیت کوینی هستیم. ما معتقدیم که این یکی از بهترین وام‌هایی است که تا به حال انجام داده‌ایم; و می‌خواهیم به رشد آن ادامه دهیم.»

سابقه سیلورگیت در مدیریت ریسک موفقیت آمیز احتمالاً یک مطالعه موردی مفید; برای سایر سرمایه گذاری های رمزنگاری و شرکت های خدمات مالی سنتی است; که آماده اند تا به ارزهای دیجیتال کمک کنند.

بانک های کریپتویی به سرعت در حال ترکیب بانک های سنتی و جدید هستند; و به عنوان پلی بین آنها عمل میکنند. سیلورگیت صبح سه‌شنبه از اضافه شدن یک مدیر توسعه محصول جدید خبر داد. آلاریک ابی به عنوان معاون توسعه محصول جدید با سابقه مدیریتی درAmerican Express  به تیم سیلورگیت پیوسته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx