سناتور تگزاس از استخراج بیت کوین حمایت می کند

سناتور تگزاس از استخراج بیت کوین حمایت می کند
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

تد کروز، سناتور تگزاس پیشنهاد کرده است که استخراج بیت کوین (BTC) یک مزیت اضافی برای محیط زیست است. او نگرانی های همیشگی در مورد مصرف انرژی این دارایی را برطرف می کند. کروز در مصاحبه ای که توسط Vice News در ۲۰ آگوست منتشر شد، اظهار داشت که استخراج ارزهای دیجیتال یک «امتیاز مثبت» برای محیط زیست است. به خصوص اگر ماینرها بر استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر تمرکز کنند. جالب اینجاست که کروز اشاره کرد که استخراج بیت کوین منجر به رونق بیشتر در خانواده های درگیر آن می شود.

توانایی بیت کوین برای اشتراک گذاری شبکه

کروز اضافه کرد که در پی انتقادات استخراج بیت کوین، این فعالیت می تواند با سایر اشکال استفاده از انرژی با کمک اشتراک گذاری شبکه وجود داشته باشد.

به دلیل قابلیت استخراج بیت کوین برای روشن یا خاموش شدن آنی، اگر زمانی با کمبود برق یا بحران برق مواجه شدید، خواه یخبندی باشد یا یک بلای طبیعی دیگر که در آن ظرفیت تولید برق کاهش می یابد، میتوانید آن انرژی را به طور لحظه ای تغییر دهید و آن را دوباره به شبکه بازگردانید.

این قانونگذار از تگزاس به عنوان یک مکان ایده آل برای پیشبرد استخراج یاد کرد. به گفته کروز، در تگزاس، استخراج بیت کوین می تواند نقش مهمی در تقویت و بالابردن انعطاف پذیری شبکه ایفا کند.

حمایت کروز از استخراج بیت کوین

سناتور حامی بیت کوین، معتقد است که می خواهد تگزاس را به “واحه ای در سیاره زمین برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال” تبدیل کند. قابل ذکر است که دولت ایالت تگزاس با وضع سیستمی که به اپراتورها پول می دهد تا در صورت تقاضای برق بالا، فعالیت را خاموش کنند، اقداماتی را برای حمایت و جذب ماینرهای بیت کوین انجام داده است.

همانطور که توسط Finbold گزارش شده است، سوابق برخی از ماینرها نشان می دهند که آنها با تعلیق عملیات در طول فصل گرما سود زیادی برده اند. به طور کلی، ایالات متحده به عنوان مقصد اصلی برای ماینرهای کریپتو ظاهر شده است. چندین ایالت با ارائه منابع تجدیدپذیر برای کمک به مهار ردپای کربن این دارایی، استخراج کنندگان را تشویق می کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx