فروپاشی لونا ۴ سال پیش پیش‌بینی شده بود

پیش بینی سقوط لونا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 638 نفر

پیش بینی سقوط لونا

ماریانو کونتی، توسعه‌دهنده، سرمایه‌گذار و مشاور باتجربه اتریوم (ETH)، رئیس سابق قراردادهای هوشمند در MakerDAO، بحثی را در مورد نقص‌های طراحی لونا Terra (LUNA) از آوریل ۲۰۱۸ به یاد آورد – و کاملاً رویایی به نظر می‌رسد. «مارپیچ مرگ» Terra (LUNA) در سال ۲۰۱۸ پیش‌بینی شده بود. آقای کونتی در توییتر بیانیه‌ای توسط کوروش یونسی، همکارش در MakerDAO به اشتراک گذاشته است. در ۲۰ آوریل ۲۰۱۸، آقای یونسی معماری Terra (LUNA) و استیبل کوین TerraUSD (UST) آن را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

در بیانیه ای که توسط لیندا زی، کهنه کار بلاک چین، نخست وزیر سابق یکی از صرافی های اصلی کوین بیس، نقل شده است، آقای یونسی از ایده حمایت از UST صرفاً با توکن LUNA انتقاد کرد. در سال ۲۰۱۸، او این طرح را با DAI MakerDAO مقایسه کرد، اما اگر دومی فقط توسط دارایی MKR پشتیبانی می‌شد. این پشتوانه «یک دارایی» بسیار شکننده است: هراس سرمایه‌گذاران به راحتی مکانیزم «مارپیچ مرگ» را راه‌اندازی می‌کند، زمانی که دو ارز دیجیتال – یک استیبل‌کوین و «توکن اصلی» آن – به سمت صفر می‌روند. اما اگر سرمایه‌گذاران وحشت کنند، LUNA سقوط می‌کند، پس از آن، Terra به سقوط خود ادامه می‌دهد،

و سپس هرکدام به نابودی یکدیگر کمک می‌کنند. Q2, 2016; آقای یونسی از اینکه برخی تیم ها همچنان به طرح های مشابه علاقه دارند تعجب کرد. فروپاشی Terra (LUNA) برای کل صنعت دردناک بود. آقای Conti همچنین بیانیه‌ای را در مورد Su Zhu از Three Arrows Capital، یکی از بزرگترین سرمایه‌گذارانی که در اثر سقوط Terra (LUNA) از بین رفت، ضمیمه کرد. آقای ژو ظاهراً “نتوانست متوجه شود” اکوسیستم LUNA/UST چقدر شکننده است. همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، به لطف برداشت‌های گسترده از پروتکل Anchor (ANC) و فروش وحشتناک بعدی، استیبل کوین TerraUSD (UST) پیوند خود را با دلار آمریکا از دست داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx