فینال لیگ قهرمانان اروپا و افزایش حجم معاملات توکن منچستر سیتی در ارزینجا

منچستر سیتی اینتر میلان
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 375 نفر

امشب (۲۰ خرداد ۱۴۰۲) ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، دو تیم پر طرفدار منچستر سیتی انگلیس (Man City) و اینتر میلان ایتالیا (Inter Milan) در ورزشگاه آتاتورک استانبول به دیدار یکدیگر می‌روند. نتیجه این بازی قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را مشخص می‌کند. با توجه به پیشبینی سایت GOAL احتمال پیروزی تیم منچستر سیتی به مراتب بیشتر از تیم اینتر میلان است و از آنجایی که هر دو این تیم‌ها در فضای کریپتوکارنسی فعال هستند و فن توکن‌های محبوبی دارند، توجه زیادی را در این حوزه به خود معطوف کرده‌اند؛ چرا که با قهرمانی هر یک، ارزش فن توکن آن تیم می‌تواند رشد چشمگیری را تجربه کند.

معاملات فن توکن منچستر سیتی (CITY) در ارزینجا رکورد زد

منچستر سیتی CITY

با نزدیک شدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، تب و تاب فوتبالی، فن توکن تیم‌های حاضر در فینال را نیز درگیر کرده است؛ به‌طوری که حجم معاملات فن توکن CITY، که شانس بیشتری برای برد دارد، در میان حجم معاملات سایر فن توکن‌های موجود در صرافی ارزینجا رکورد جدید را ثبت کرد. این رشد حجم معاملات به نحوی به احساسات مثبت طرفداران تیم منچستر سیتی اشاره دارد که با وجود بازیکنانی مثل ارلینگ هالند، کوین دیبروینه و جک گیریلیش به برد تیم محبوب خود امیدوارند.

رشد قیمت با وجود FUD شدید در بازار

فن توکن منچستر سیتی

با  FUD ایجاد شده در بازار کریپتو به دنبال شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از صرافی بایننس آمریکا و صرافی کوین بیس، بازار کریپتو در حال تجربه روزهای قرمزی است. با این وجود فن توکن منچستر سیتی با نماد CITY در صرافی OKX (اسپانسر منچستر سیتی) و سایر صرافی‌های ارز دیجیتال، در زمان نگارش مقاله یک رشد حدودا ۲۶ درصدی را تجربه کرده است. این رشد قیمت CITY درحالی رخ می‌دهد که در دوره زمانی مشابه فن توکن اینتر میلان (INTER) تنها شاهد یک رشد حدودا ۶ درصدی بوده است.

فن توکن اینتر میلان

مزیت‌ فن توکن‌ها برای هواداران

جدای از برد و باخت تیم و کسب سود از معامله فن توکن‌ها، این نوع از رمزارزها امکانات خاصی را برای هواداران تیم فراهم می‌کنند. برای مثال با داشتن این توکن‌ها، طرفداران سهمی در تصمیم گیری‌های باشگاه را به دست می‌آورند. همچنین با داشتن توکن‌های هواداری می‌توان در انجمن‌های مختلف تیم محبوب خود عضو شد، بلیط وی آی پی ورزشگاه تیم مدنظر را تهیه کرد، در نشست‌های مطبوعاتی با بازیکنان و کادر فنی دیدار کرد و… .

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx