چشم انداز تجارت از نحوه عملکرد رمز ارز گراف در سه ماهه دوم ۲۰۲۲

گراف
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 530 نفر

بررسی رمز ارز GRT

Graph( ارز گراف )به عنوان یک پروتکل نمایه سازی توصیف می شود که برای ارائه داده ها در شبکه های بلاک چین، شبکه های ذخیره سازی و پلت فرم های P2P ساخته شده است. از طریق استفاده از “subgraphs”، هر کسی می تواند داده ها را از یک بلاک چین استخراج کند، آن ها را پردازش کرده و ذخیره کند تا بتوان به راحتی از طریق GraphQL پرس و جو کرد.

بر اساس گزارش جدید، مساری عملکرد پروتکل غیرمتمرکز در سه ماهه گذشته را بررسی کرد. شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین زیرگراف‌های فعال پروتکل، درآمد شبکه در هزینه‌های پرس و جو، و فعالیت نمایه‌سازان، نمایندگان و متصدیان شبکه را در نظر گرفت.

بنابراین بیایید به یافته های موجود در گزارش نگاهی بیندازیم.

زیرگراف های فعال در شبکه

به محض راه‌اندازی،  Graph در ابتدا یک سرویس میزبان رایگان را به کار گرفت که در آن زیرگراف‌های مورد نیاز پروژه‌های پیشرو در اکوسیستم Web3 را می‌توان دریافت کرد.

در سه ماهه اول ۲۰۲۱، گراف اولین زیرگراف خود را در شبکه اصلی راه اندازی کرد. بنابراین، طبق گفته مساری، پروتکل “ترکیبی از سرویس میزبانی شده و شبکه اصلی غیرمتمرکز” است.

بر اساس گزارش مساری، این پروتکل دارای ۳۹۲ زیرگراف فعال در سه ماهه گذشته در شبکه اصلی غیرمتمرکز بود. این نشان دهنده افزایش ۲۴ درصدی از شاخص ثبت شده در سه ماهه اول ۲۰۲۲ است.

بر اساس سال به سال (سالانه)، زیرگراف‌های فعال در شبکه اصلی گراف ۲۳۵۰% رشد کرده‌اند.

در مورد سرویس میزبانی شده پروتکل، مساری دریافت که در سه ماهه گذشته بیش از ۲۴۰۰۰ زیرگراف را پشتیبانی می کند.

منبع : Messari

منبع : Messari

 

گراف به عنوان یک پروتکل نمایه سازی توصیف می شود که برای ارائه داده ها در شبکه های بلاک چین، شبکه های ذخیره سازی و پلت فرم های P2P ساخته شده است. از طریق استفاده از “subgraphs”، هر کسی می تواند داده ها را از یک بلاک چین استخراج کند، آن ها را پردازش کرده و ذخیره کند تا بتوان به راحتی از طریق GraphQL پرس و جو کرد.

بر اساس گزارش جدید، مساری عملکرد پروتکل غیرمتمرکز در سه ماهه گذشته را بررسی کرد. شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین زیرگراف‌های فعال پروتکل، درآمد شبکه در هزینه‌های پرس و جو، و فعالیت نمایه‌سازان، نمایندگان و متصدیان شبکه را در نظر گرفت.

بنابراین بیایید به یافته های موجود در گزارش نگاهی بیندازیم.

زیرگراف های فعال در شبکه

به محض راه‌اندازی، گراف در ابتدا یک سرویس میزبان رایگان را به کار گرفت که در آن زیرگراف‌های مورد نیاز پروژه‌های پیشرو در اکوسیستم Web3 را می‌توان دریافت کرد.

در سه ماهه اول ۲۰۲۱، The Graph اولین زیرگراف خود را در شبکه اصلی راه اندازی کرد. بنابراین، طبق گفته مساری، پروتکل “ترکیبی از سرویس میزبانی شده و شبکه اصلی غیرمتمرکز” است.

طبق گزارش مساری، این پروتکل دارای ۳۹۲ زیرگراف فعال در سه ماهه گذشته در شبکه اصلی غیرمتمرکز بود. این نشان دهنده افزایش ۲۴ درصدی از شاخص ثبت شده در سه ماهه اول ۲۰۲۲ است.

بر اساس سال به سال (سالانه)، زیرگراف‌های فعال در شبکه اصلی  ۲۳۵۰% رشد کرده‌اند.

در مورد سرویس میزبانی پروتکل، مساری دریافت که در سه ماهه گذشته بیش از ۲۴۰۰۰ زیرگراف را پشتیبانی می کند.

 

درآمد شبکه در هزینه های پرس و جو

برخلاف سرویس میزبان رایگان آن، دریافت داده از شبکه اصلی غیرمتمرکز پروتکل با هزینه همراه است. این هزینه ها اغلب به عنوان “هزینه های پرس و جو” نامیده می شود.

از آنجایی که هزینه‌های پرس‌وجو به دلار آمریکا قیمت‌گذاری می‌شوند، اما در توکن اصلی پروتکل پرداخت می‌شوند، مساری دریافت که «درآمد هزینه پرس و جو به دست آمده در GRT هم تحت تأثیر فعالیت شبکه و هم نوسان قیمت GRT است».

به گفته مساری، در کوارتر آخر

«درآمد حاصل از کارمزد پرس و جو در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ نسبت به سه ماهه قبل ۳۶ برابر بر حسب GRT افزایش یافته است. افزایش استفاده از زیرگراف تا حدودی کاهش قیمت GRT بر حسب دلار را جبران کرد. با مهاجرت زیرگراف های بیشتر به شبکه اصلی، فعالیت هزینه پرس و جو باید حداقل تا دو فصل آینده افزایش یابد. این ممکن است منجر به افزایش درآمد از نظر GRT شود.”

 

منبع : Messari

منبع : Messari

علاوه بر این، برای اطمینان از اینکه Graph به طور موثر اجرا می شود، پروتکل دارای نمایه کننده هایی (که گره ها را در شبکه کار می کنند)، نماینده دهندگان (که توکن GRT را به نمایه سازها واگذار می کنند، به آنها بخشی از هزینه ها و پاداش های جستجوی نمایه ساز را می دهند) و متولیان دارد. (کسانی که زیرگراف هایی را که The Graph Network باید فهرست کند تعیین می کند).

به گفته مساری، در سه ماهه گذشته، تعداد نمایه سازان شبکه ۷ درصد رشد داشته است. نمایندگان ۶ درصد و متصدیان ۴ درصد رشد کردند

منبع : Messari

منبع : Messari

توکن GRT در Q2

در ابتدای سه ماهه، قیمت GRT 0.48 دلار تعیین شده بود. با این حال، در دوره ۹۰ روزه مورد بررسی، قیمت توکن به طور پیوسته کاهش یافت و به ۰.۹۲ دلار در پایان سه ماهه رسید. در آن دوره، توکن ۸۰ درصد کاهش یافت.

در همین مدت، ارزش بازار GRT از ۲.۲۸ میلیارد دلار به ۶۳۵.۰۷ میلیون دلار کاهش یافت.

منبع : Messari

منبع : Messari

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
M.b
M.b
1 سال قبل

سلام، ارز گراف به عنوان گوگل ارزهای دیجیتال و یک موتور محرک برای این دنیاست، قابلیتهای زیادی داره و قیمتش الان ۸ سنت شده و برای خرید فوق العادس، لطفا برای پولدارشدن سریع بخریدش🤴

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
1 سال قبل
پاسخ دهید  M.b

باسلام و احترام،
قبل از سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال حتما پروژه و سورس های پروژه را بررسی فرمایید

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx