مردم خواستار قوانین مالی در حوزه کریپتو هستند

کریپتو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

طبق نظر سنجی بیشتر مردم حواستار رگوله کردن صنعت کریپتو هستند

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که رای دهندگان آمریکایی می خواهند مقررات کریپتو را ببینند. نتایج حتی نزدیک هم نبود، با ۵۲ درصد موافق مقررات بیشتر و تنها هفت درصد به نفع مقررات کمتر. ۴۱ درصد دیگر یا از وضعیت موجود راضی بودند و یا نظری به هیچ وجه نداشتند.

با این حال، شاید گویاترین نتیجه این باشد که ۵۸ درصد از مردم، از قانونگذاران می خواهند ثبات بازار و کشف تقلب را در اولویت قرار دهند. برخی از جامعه رمزنگاری هنوز فکر می کنند که هر مقرراتی میتواند مقررات بدی باشد، اما با توجه به وضعیت بازار، تعداد کمی موافق هستند.

جنبه مثبت این نظرسنجی؟

یک چیز کاملاً روشن شده است. اکثریت احساس می‌کنند که ارز دیجیتال اینجاست که بماند. اگر اینطور نبود، نیازی به تنظیم بیشتر صنعت وجود نداشت.

سناتور سابق کوری گاردنر بیانیه مشابهی را بیان کرد و گفت که رای دهندگان می دانند “آنجا چه چیزی وجود دارد، و آنها می خواهند مقرراتی برای ایجاد وضوح و سازگاری در صنعت ایجاد شود تا امکان تحقق پتانسیل فراهم شود.” ما به ایمنی و سلامت و وضوح قوانین نیاز داریم و به آن چارچوب قانونی نیاز داریم. خیلی خوب است که می‌بینیم اکثریت مردم در سراسر این کشور به همین موضوع اعتقاد دارند.»

با توجه به فروپاشی ترا، که همراه با زمستان کریپتو و هک‌های ۹ رقمی در حال انجام است که این صنعت را آزار می‌دهد، به سختی می‌توان علیه موضع گاردنر استدلال کرد.

در واقع، به نظر می‌رسد که برای اینکه ارزهای دیجیتال به پتانسیل کامل خود برسند، باید به گونه‌ای تنظیم شوند که از مردم در برابر بازیگران بد محافظت کند و در عین حال نیروی کافی برای نوآوری قوی ارائه دهد.

این خط خوبی برای راه رفتن است، اما سناتورهای لومیس و گیلیبراند مکانی محکم برای شروع گفتگو ارائه کرده اند. البته تا بعد از انتخابات نوامبر هیچ تحرکی وجود نخواهد داشت.

همه اینها به احتمال زیاد یک بحث نظری است حداقل در کوتاه مدت. نظرسنجی ها نشان می دهد که این انتخابات همچنان تحت سلطه مسائل مربوط به تورم و گرانی بنزین، و مواد غذایی است.

با این حال، هنگامی که کنگره جدید تشکیل شود، انتخابات به کرسی عقب می نشیند و نهاد قانون گذاری مجبور به حکومت خواهد شد. مقررات برای کریپتو موضوعی است که تقریباً به طور قطع نیاز به حرکت به جلو دارد.

نه تنها نگرانی‌های صنعت از سوی سرمایه‌گذاران نهادی وجود دارد، بلکه علناً از گفت‌وگو درباره این موضوع نیز حمایت می‌کند. ممکن است هنوز یک موضوع اصلی رای گیری نباشد، اما مطمئناً موضوعی است که سیاستمداران دوباره شاهد ظهور آن خواهند بود.

وقتی آن زمان رسید، من یک پیشنهاد دارم. ثبات برای بازار، در واقع، یک هدف عالی است. کشف تقلب نیز همینطور است، به ویژه زمانی که دولت و ملت ها تلاش می کنند از تحریم های بین المللی فرار کنند. اینها نه تنها اهداف عالی هستند، بلکه هم مهم و هم ضروری هستند.

با این حال، فراتر از آن، مقررات باید هک‌های ۹ رقمی جاری را نیز در نظر بگیرند که صنعت همچنان شاهد آن است. ما نمی توانیم این هک ها را عادی کنیم. در عوض، دولت باید قوانینی را پیش ببرد که اقدامات امنیت سایبری بهتر را از سوی مبادلات و متولیان ما تشویق کند.

مردم ممکن است این را به عنوان یک مسئله فوری نبینند، اما مطمئناً این موضوعی است که ظهور کرده است و بی سر و صدا از بین نخواهد رفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx