خرید NFT | قوانین مربوط به NFTها در اپ استور اپل

خرید NFT
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 545 نفر

در یک دستورالعمل جدید که اخیرا منتشر شده است، شرکت اپل فاش کرد که استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در برنامه‌ها مجاز است، اما اجازه استفاده از آنها برای باز کردن قفل محتوا یا ویژگی‌های خاص درون برنامه‌ها را نمی‌دهد. طبق به‌روزرسانی رسمی اپل در ۲۴ اکتبر:

برنامه‌ها می‌توانند از خرید درون‌برنامه‌ای برای فروش NFT و فروش خدمات مرتبط با آن‌ها مانند ضرب، لیستینگ و انتقال توکن استفاده کنند. برنامه‌ها می‌توانند به کاربران اجازه دهند NFT‌های خود را مشاهده کنند، مشروط بر اینکه مالکیت NFT، قفل ویژگی‌ها یا عملکردهای برنامه را باز نکند.

این شرکت فناوری اضافه کرد که برنامه‌ها می‌توانند به کاربران اجازه دهند تا مجموعه‌های NFT سایر کاربران را مرور کنند، اما تا زمانی که برنامه‌ها مشتریان را به لینک‌های خارجی یا مکانیسم‌های خرید دیگری به جز خریدهای درون‌برنامه هدایت نکنند.

این بدان معناست که تراکنش‌های NFT نیز مشمول کارمزد ۳۰ درصدی اپل برای تجارت درون‌برنامه‌ای هستند. در مقایسه، بازار NFT اوپن سی تنها ۲.۵ درصد برای تراکنش ها دریافت می کند.

دکریپت گزارش داد که محدودیت اپل ممکن است مانع خرید و استفاده از NFT شود، زیرا NFT ها به طور گسترده به عنوان کلیدی برای باز کردن محتوای قفل شده یا انحصاری استفاده می شوند. ناگفته نماند که نقض دستورالعمل اپل، ممکن است باعث حذف برنامه از فروشگاه برنامه اپل شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx