خروج های سنگین بیت کوین از صرافی نشان از انباشت میدهند

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 517 نفر

رشد خروجی از صرافی

از زمانی که بیت‌کوین به زیر ۲۰۰۰۰ دلار سقوط کرد، سرمایه‌گذاران در همه حوزه‌ها از این فرصت برای پر کردن چمدان‌های خود استفاده کردند. این روند انباشت در ابتدا با توجه به نوسانات بالایی که توسط نشست FOMC ایجاد شد، به آسانی آشکار نبود. با این حال، اکنون که بازار تا حدودی در محدوده نرمال قرار گرفته است، به نظر می رسد روند انباشت در نوسان کامل است.

طی هفته گذشته، جریان خروجی مبادلات بیت کوین افزایش یافته است. جریان های ورودی روزانه به جریان های خالص منفی در صرافی های متمرکز تبدیل شد. در درجه اول، این روند انباشت توسط نهنگ ها رهبری می شد، که در آن تنها یک نهنگ بیت کوین در عرض چند هفته حدود ۵۰۰۰ بیت کوین به دارایی های خود اضافه کرد.

ارقام ترکیبی برای ورودی و خروجی در مبادلات متمرکز نیز گویای این موضوع است. در هفت روز گذشته، مجموعاً ۳.۴ میلیارد دلار بیت کوین وجود داشت که به صرافی ها سرازیر شد و خروجی ها به ۴.۹ میلیارد دلار رسید. این بدان معنی است که جریان منفی خالص ۱.۴ میلیارد دلار برای هفته ثبت شد.

جریان خالص تتر (USDT) برای این هفته نیز به همین روند انباشت اشاره دارد. با سرازیر شدن ۲ میلیارد دلار USDT به صرافی ها برای دوره ۷ روزه، نشان می دهد که سرمایه گذاران دیگر به دنبال امنیت در استیبل کوین نیستند .

معاملات بزرگ نیز در این مدت با ۱۶۰.۲ میلیارد دلار معاملات بزرگ برای دوره ۷ روزه بیداد می کرد. چریان های ورود به صرافی نیز به پایین ترین حد در دو سال گذشته رسیده است.

بیت کوین ممکن است همچنان نزولی باشد

با وجود روند انباشتی که در هفته گذشته در بیت کوین شکل گرفته است، به نظر می رسد که سرمایه گذاران هنوز به طور کامل در مورد آینده صعودی دارایی دیجیتال، به ویژه در کوتاه مدت، متقاعد نشده اند. به همین دلیل است که میزان عرضه فعال بیت کوین در هفته گذشته به افزایش خود ادامه داده است.

این معیار اغلب می تواند به این نکته اشاره کند که آیا سرمایه گذاران به دنبال حفظ کوین های خود هستند یا از روند فروش پیروی می کنند. وقتی عرضه فعال کم است، سرمایه گذاران کوین های خود را نمی فروشند. هنگامی که شروع به صعود می کند، نشان می دهد که فروش در حال رشد است.

با توجه به اینکه این رقم به بالاترین حد خود یعنی ۶۵.۹۷۷ درصد رسیده است، سخت است بگوییم که آیا روند انباشت برای کمک به افزایش قیمت بیت کوین کافی است یا خیر. با این حال، قله هایی مانند این از لحاظ تاریخی قبل از افزایش قیمت بیت کوین بوده اند و امیدی را برای دارایی دیجیتال ایجاد کرده اند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx