توکن HEX با ۳۷۰۰۰ درصد رشد؛ واقعی یا کلاهبرداری؟

توکن HEX
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 781 نفر

پروژه ارز دیجیتال ۲ ساله، ۳۸ درصد پاداش استیکینگ می دهد؛ آیا پروژه مشروع است یا کلاهبرداری؟ توکن HEX مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. کسانی که توکن های HEX را استییک می کنند به طور متوسط ۳۸ درصد بازده دریافت می کنند. این رقم سودآور است زیرا اکثر بانک های ایالات متحده بیش از ۲ درصد سود سالانه ارائه نمی دهند.

موسس پروژه کیست؟

یکی از مراحل تجزیه و تحلیل اساسی هر پروژه در وب۳ بررسی تاریخچه بنیانگذار آن است. توکن HEX توسط ریچارد شولر، که نام هنری ریچارد هارت را برگزید، تأسیس شد.  آرشیو ایمیل ریچارد نشان می‌دهد که او دوره‌ای را در مورد نحوه ارسال هرزنامه (اسپم) به افراد برگزار می‌کرد. در واقع، او به استناد به قانون ضد اسپم ایالت واشنگتن متهم شد.

توکن HEX

در بیوگرافی توییتر او آمده است که او صاحب گران‌ترین رولکس، سریع‌ترین فراری جهان است و مانند برخی دیگر به سبک زندگی خود می‌بالد. او چندین بار در شبکه های اجتماعی ثروت خود را نمایش داده است. وقتی از او پرسیده شد که چرا ثروت خود را نشان می دهد، او پاسخ داد که این برای ویو و تعامل در شبکه های اجتماعی است.

 

بازاریابی تهاجمی توسط توکن HEX بر افزایش قیمت متمرکز بود

قیمت توکن HEX

نام حساب رسمی توییتر نشان دهنده رشد قیمت و سود بالا است. پروژه های واقعی زیادی وجود ندارند که به اندازه HEX بر افزایش قیمت تمرکز کنند. به طور کلی، پروژه ها به ایجاد بهترین خدمات برای جامعه خود اهمیت می دهند. دسته‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها نشان نمی‌دهند که قیمت توکن چقدر افزایش یافته است، چه رسد به اینکه آن را از طریق نام اکانت خود فریاد بزنند.

آنها همچنین یک کمپین #HEXBoughtThis را در رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی کردند، جایی که شیلرها یا سرمایه‌گذاران اولیه ثروت خود را که از سود HEX خریداری می‌کنند، منعطف می‌کنند.

توکن HEX چیست

این یکی از تهاجمی ترین پروژه های ارز دیجیتال است. این پروژه در روزنامه ها، مجلات، بیلبوردها و فرودگاه ها تبلیغ شده است. تمام این کمپین‌ها بر نشان دادن افزایش قیمت توکن تمرکز دارند. این رویکرد مانند هر طرح “سریع ثروتمند شو” دیگر است تا حرص و طمع مردم عادی را تحریک کند. یکی از کاربران توییتر پست کرد که HEX از سوابق مشتری از هک لجر استفاده کرده و مطالب بازاریابی را از طریق پست به آدرس‌های به دست آمده از آنجا ارسال کرده است.

بازاریابی چند پروژه وب۳ با توکن HEX برابری می کند؟

این وب سایت ادعا می کند که سرمایه گذاران “ثروت متحول کننده زندگی” بدست خواهند آورد. پروژه های واقعی با محصولات قوی در درجه اول بر افزایش قیمت بازار خود برای اهداف بازاریابی تمرکز نمی کنند. وب‌سایت بیت‌کوین و اتریوم درباره نوسانات قیمت یا ایجاد «ثروت متحول کننده زندگی» بحث نمی‌کند، زیرا هدفی را دنبال می‌کنند. به دست آوردن پول توسط سرمایه گذاران محصول جانبی هدف بزرگتری است که این پروژه ها در خدمت آن هستند.

خریداران HEX تشویق می شوند تا سرمایه خود را برای مدت معینی قفل کنند. اگر کسی قبل از پایان دوره قفل، آنها را برداشت کند مجازات سنگینی دارد. این به طور موثر عرضه توکن ها را در بازار کاهش می دهد و تقاضا از طریق FOMO با کمپین بازاریابی تهاجمی وارد می شود.

پاداش های استیکینگ

وب سایت پروژه، تا زمان نگارش، ۳۸٪ پاداش را نشان می دهد. اما چه کسی پاداش استیکینگ را دریافت می کند؟ در مکانیسم اجماع اثبات سهام، اعتبار سنجی ها مبلغ مشخصی را به عنوان وثیقه در قرارداد هوشمند سپرده می کنند تا بلاک چین را ایمن نگه دارد. آن‌ها به‌خاطر زمان کارشان پاداش می‌گیرند و برای مدت طولانی غیرفعال باقی می‌مانند.
در حالی که چنین چیزی در مورد HEX وجود ندارد، استیک کننده ها، HEX خود را برای ایمن سازی بلاک چین یا اعتبارسنجی تراکنش ها به اشتراک نمی گذارند. تنها هدف از استیک HEX کاهش عرضه است که فشار رو به بالا بر قیمت HEX وارد می کند.

بحث در مورد اینکه آیا HEX کلاهبرداری است یا خیر، موضوع بحث داغی در میان جامعه توییتر است. این پروژه در کنار منتقدان، حامیان سرسخت خود را دارد. رهبران قابل توجه کرییپتو معتقدند که HEX یک کلاهبرداری است که به صفر می رسد. HEX در سپتامبر ۲۰۲۱ با ۰.۵۱ به بالاترین حد خود رسید. حدود ۹۴ درصد از بالاترین سطح تاریخ کاهش یافته است. اکثر پروژه های کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال از آزمون بازارهای نزولی جان سالم به در نمی برند. آیا HEX از بازار نزولی فعلی جان سالم به در خواهد برد یا به صفر خواهد رسید؟ شاید فقط زمان بتواند این را پاسخ دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx