بنیانگذار دوج کوین پیشنهاد ۱۴میلیون دلاری برای تبلیغات دوج چین را رد کرد

رد پیشنهاد 14میلیون دلاری برای تبلیغات دوج چین توسط بنیانگذار دوج کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 540 نفر

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین را، نمی توان با پول خرید. حتی با ۱۴ میلیون دلار!

Dogechain، یک ارز دیجیتال نسبتاً جدید می باشد که در صنعت کریپتو سروصدا به پا کرده است. این رمزارز برای ارتقای پروژه بلاک چین به دنبال توسعه دهنده فناوری اطلاعات بود. دوج چین برای پر کردن شکاف بین میم کوین ها و وب‌۳ طراحی شده است.

یک کاربر توییتر (@RepeatAfterVee) رد پیشنهاد مارکوس را علنی کرد. این کاربر گفت که مارکوس، که اولین میم کوین را با جکسون پالمر خلق کرد، پیشنهاد توئیتی در مورد همکاری با دوج چین را رد کرد. به گفته این کاربر توییتر، امتناع مارکوس از پذیرش این پیشنهاد دلیلی بر عدم تمایل او به “خیانت” به جامعه دوج بود. در نتیجه، اقدامات او مستحق “بالاترین توجه” از سوی جامعه دوج کوین است. مارکوس در پاسخ به این توییت به جامعه یادآوری کرد که با توسعه رمزارز ثروتمند نشده است. او اظهار داشت که حتی گاهی اوقات متهم به حمایت از کلاهبرداری های پمپ و دامپ در بازار ارزهای دیجیتال شده است.

دوج کوین برای تمسخر بیت کوین ایجاد شد

سازندگان دوج کوین ادعا کردند که آلتکوین با تم سگ را برای مسخره کردن بیت کوین (BTC)، ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار و محبوبیت، توسعه دادند. اصطلاح “doge” سوء استفاده عمدی از کلمه “سگ” است و سازندگان ارز دیجیتال اعتراف کرده اند که این نام را برای ایجاد “مضحک ترین” ارز دیجیتال انتخاب کرده اند.

یکی از اعضای بنیاد دوج کوین، Jens Wiechers، توضیح داد که دوج چین یک ابتکار غیررسمی است که به میم کوین محبوب یا سازندگان آن وابسته نیست. او گفت:

ادعای رسانه‌ها مبنی بر راه‌اندازی شبکه آزمایشی دوج کوین به نام دوج چین صحت ندارد. این توکن به دوج کوین، توسعه‌دهندگان آن یا هر کسی که با بنیاد Dogecoin مرتبط است ارتباطی ندارد.

مدت کوتاهی پس از شروع پروژه دوجکوین، مارکوس آن را ترک کرد. با این حال، او همچنان در توییتر فعال است و مرتباً در مورد کوین خود و به طور کلی بخش کریپتو توییت می کند. اخیرا، او اعتراف کرد که هیچ برنامه ای برای راه اندازی مجدد پروژه DOGE یا توسعه یک ارز دیجیتال جدید ندارد.

دوج کوین در مقابل دوج چین

دوج چین در اوایل این ماه به‌عنوان وسیله‌ای برای توسعه‌دهندگان مبتنی بر اتریوم (ETH) برای ایجاد امور مالی غیرمتمرکز، توکن‌های غیرقابل تعویض و سایر راه‌حل‌های رمزنگاری مبتنی بر دوج معرفی شد. در زمان نگارش این مقاله، DOGE با قیمت ۰.۰۶۳۷۵ دلار معامله می شد که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ درصد کاهش داشت. در همین حال، علیرغم افزایش ارزش تقریباً ۲۴۰ درصدی آن در دو روز گذشته، به جامعه میم کوین توصیه شده است که از سرمایه گذاری در دوج چین خودداری کنند. با این حال، بخشی از رشد آن از بین رفته است. آمار Coingecko نشان می‌دهد که این میم کوین با ۷.۵ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با ۰.۰۰۲۶۱ دلار معامله می‌شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx