آیا باید خرید MATIC را در نظر داشته باشیم؟

بررسی شاخص های تکنیکال برای متیک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 445 نفر

خرید ارز متیک

متیک با نماد MATIC، ارز بومی شبکه پالیگان، فشار خرید مجددی را در ماه گذشته مشاهده کرد زیرا خریداران همچنان به ایجاد کندل های سبز رنگ در نمودار روزانه ادامه می‌دهند. این بازگشت با تغییر روند به گاوها کمک کرد تا قیمت را به بالای نمودار های میانگین متحرک نمایی برسانند. خریداران توانستند سطوح حمایت بحرانی را با یک فشار لازم از شکست مثلث صعودی به دست آورند. یک تلاش صعودی پایدار می تواند به خریداران در شکستن مقاومت ۰.۹۵ دلار در روزهای آینده کمک کند. در زمان انتشار مقاله، MATIC با ۱.۷ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، ۰.۹۴۴۶ دلار معامله شد.

نمودار روزانه متیک

نمودار روزانه متیک

مرحله نزولی MATIC مستلزم یک اصلاح دو ماهه بود که منجر به کاهش بیش از ۸۱ درصدی ارزش آن (از اول آوریل) شد. پس از بهبود تدریجی در احساسات کلی، خریداران فشار خود را در منطقه ۰.۳۲ دلار وارد کردند. این فشار خرید درها را برای شکست نمودار EMA (میانگین متحرک نمایی) به سمت بالا باز کرد. این اندیکاتور ها پس از نزدیک به شش ماه تغییری صعودی داشتند. از لحاظ تاریخی، چنین تلنگرهایی پشتیبانی کوتاه مدت را در منطقه ۲۰ EMA تضمین می کند.

هرگونه بازگشت احتمالی از مقاومت ۰.۹۵ دلاری می تواند زمینه های بازگشتی را در محدوده ۰.۷۸-۰.۸۱ دلار پیدا کند. شکست احتمالی مقاومت فوری می تواند متیک را برای آزمایش مجدد قیمت ۱.۱ دلار در روزهای آینده قرار دهد.

بنیاد و پایه

متیک

شاخص قدرت نسبی (RSI) به تدریج از منطقه بیشینه خرید کاهش یافت. اما یک موقعیت پایدار بالاتر از عدد ۵۸ می تواند به حمایت از تلاش های خرید کوتاه مدت ادامه دهد.

همچنین،Awesome Oscillator به راحتی خود را بالاتر از حد تعادل قرار داد تا یک حرکت خرید قوی را نشان دهد. با این وجود، حجم در تعادل (OBV) در دو هفته گذشته به اوج های بالاتری رسید، در حالی که عملکرد قیمت به مقاومت ۰.۹۵ دلار ادامه داد. این مسیر حاکی از یک واگرایی خفیف نزولی بود.

نتیجه گیری

موقعیت این آلت کوین در بالای خطوط EMA، روایت صعودی را تقویت کرده است. واگرایی در نمودار حجم در تعادل می تواند باعث برخی از عقب گردها شود. اما اهداف همانگونه که در بالا مورد بحث قرار گرفت باقی خواهند ماند. در نهایت، سرمایه گذاران / معامله گران باید حرکت بیت کوین را زیر نظر داشته باشند زیرا متیک یک همبستگی خیره کننده ۹۰ درصدی ۳۰ روزه را با آن به اشتراک می گذارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx