ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی | معرفی ۸ ارز هوش مصنوعی برتر در سال ۱۴۰۲

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2148 نفر

هوش مصنوعی (AI) یک صنعت به سرعت در حال رشد است که پتانسیل فوق العاده ای دارد. با ظهور Chat GPT و حتی شرکت های بزرگ فناوری که به هوش مصنوعی می پردازند، این فضا با سرعتی بیشتر از همیشه در حال پیشرفت است.

اخیراً هوش مصنوعی به دلیل پتانسیل خود برای افزایش تجربه کاربر، مقیاس‌پذیری و امنیت در شبکه‌های بلاک چین توجه را در فضای رمزنگاری به خود جلب کرده است. ارزهای مبتنی بر هوش مصنوعی از پروژه‌های هوش مصنوعی مختلف مانند بازارهای غیرمتمرکز، پیش‌بینی‌های بازار، مدیریت پورتفولیو و حتی حقوق حاکمیتی برای دارندگان توکن پشتیبانی می‌کنند.

در زیر به برخی از بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی اشاره شده است. لطفاً توجه داشته باشید که این لیست بر اساس تحقیقات داخلی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

OASIS

Oasis یک بلاک چین لایه ۱ است که اولویت بالایی به حریم خصوصی و مقیاس پذیری می دهد. این بلاک چین اجرای قرارداد هوشمند را از فرآیند مکانیسم اجماع جدا می‌کند و در نتیجه توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های متمرکز بر حریم خصوصی بسازند. این قابلیت یک معماری امن ارائه می‌دهد که دارای توان عملیاتی بالا و هزینه های پایین است.

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

هدف این بلاک چین، قدرت بخشیدن به برنامه های مختلف وب ۳ با ارائه زیرساختی برای مقیاس سازی سریع برنامه ها است. توکن اصلی شبکه ROSE نام دارد که برای سهامداری، کارمزد تراکنش و حاکمیت استفاده می شود. Oasis همچنین بودجه ۲۳۵ میلیون دلاری را برای پشتیبانی از برنامه های کاربردی ساخته شده در شبکه خود اعلام کرده است.

AGIX

AGIX یکی از قابل توجه ترین توکن های رمزنگاری موجود در بازار امروز است. این رمزارز، توکن بومی پلتفرم SingularityNET است. این پلتفرم به کاربران امکان خرید و فروش محصولات مرتبط با هوش مصنوعی را می دهد. مدل های داده و سایر ابزارهای مرتبط با هوش مصنوعی نیز در این پلتفرم قابل معامله هستند.

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

AGIX در حال حاضر با قیمت ۰.۵۳۰۵ دلار با ارزش بازار نزدیک به ۶۳۸ میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله معامله می شود. حداکثر عرضه ۲ میلیارد توکن و نزدیک به ۱.۲ میلیارد توکن در حال حاضر در گردش است.

Fetch.ai

فچ ای آی (Fetch) یک پلت فرم غیرمتمرکز منبع باز است که امکان ایجاد یک اقتصاد دیجیتال جدید را فراهم می کند. این پروژه امکان ایجاد عوامل مستقل هوشمند را فراهم می کند که ابزارهایی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی کار می کنند. این ابزارها می توانند وظایف پیچیده ای مانند تجزیه و تحلیل پیشرفته، مدل سازی پیش بینی و تصمیم گیری را انجام دهند. ربات ها با یکدیگر و همچنین با رابط های انسانی ارتباط برقرار می کنند تا امکان ارتباط یکپارچه را فراهم کنند.

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

توکن اصلی Fetch.ai با نماد FET شناخته می‌شود. عرضه فعلی توکن های FET نزدیک به ۸۱۸ میلیون است.

Render

Render یک شبکه گرافیکی خلاقانه است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. این یک بلاک چین با کارایی بالا است که عملکرد برنامه های غیرمتمرکز (Dapps) را که به پهنای باند بالایی نیاز دارند، امکان پذیر می کند. بلاک چین آن به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا اپلیکیشن های مختلفی را در حوزه هایی مانند مراقبت های بهداشتی، مالی و بازی ایجاد کنند.

نوآوری اصلی آن استفاده از گره های محاسباتی خارج از زنجیره است که بار بلاکچین اصلی را کاهش می دهد. این موضوع تضمین می کند که حجم زیادی از داده‌ها می توانند به سرعت پردازش شوند. این پروژه یک محیط برنامه نویسی انعطاف پذیر را ارائه می دهد که توسعه دهندگان را قادر می سازد با استفاده از چندین زبان برنامه نویسی کدنویسی کنند. این ویژگی‌ها آن را به یک پلتفرم امیدوارکننده برای پیشرفت‌های آتی DAppها تبدیل می‌کند.

The Graph

Graph یک پروتکل غیرمتمرکز و منبع باز جدید است که بر اساس فناوری دفتر کل توزیع شده برای جمع آوری داده ها بدون دخالت اشخاص ثالث کار می‌کند. این پروتکل یک APU جهانی برای نمایه سازی و سازماندهی داده ها است که به راحتی قابل دسترس است و از زبان Graph QL استفاده می کند.

ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

پروتکل Graph داده های بلاک چین را، مانند گوگل در وب ۲، نمایه می کند. این پروتکل از مفهوم “گراف های فرعی” برای بازیابی آسان داده ها از بلاکچین استفاده می کند. زیرگراف ها API های باز هستند که جزئیات نحوه نمایه سازی داده ها در بلاک چین را دارند. این یک راه حل جدید است، زیرا بازیابی داده ها از بلاک چین های معمولی کار دشواری است.

توکن اصلی گراف، GRT، یک توکن ERC-20 است که می تواند در کیف پول های اتریوم یا سازگار با اتریوم ذخیره شود.

Verasity

وراسیتی (VRA) یک سیستم Proof of View منحصربفرد را ارائه می دهد که از طریق آن قصد دارد مشکلات تبلیغات ویدیویی و کلاهبرداری NFT را حل کند. خطوط تولید وراسیتی در چندین صنعت گسترده شده است، اما همه با پلتفرم Proof of View به عنوان ستون اصلی، ساخته شده‌اند. این پروژه یک VeraWallet در شبکه بلاک چین خود ارائه می دهد که در آن توکن VRA به عنوان ارز اصلی برای شرکت در بازی های متنوع آنلاین و اقتصاد ویدیویی استفاده می شود.

Ocean Protocol

اوشن پروتکل (Ocean Protocol) اکوسیستمی برای به اشتراک گذاری داده ها و خدمات است. این پروژه یک لایه سرویس نشانه گذاری شده را ارائه می دهد که داده ها، ذخیره سازی، محاسبات و الگوریتم ها را برای مصرف با مجموعه ای از شواهد قطعی در مورد در دسترس بودن و یکپارچگی که به عنوان قراردادهای خدمات قابل تأیید عمل می کنند، در معرض دید قرار می دهد. خدماتی که کیفیت سیگنال، شهرت و محافظت در برابر حملات Sybil را نشان می دهد، مورد توجه است.

اوشن پروتکل به باز کردن قفل داده ها، به ویژه برای هوش مصنوعی کمک می کند. این پروژه برای مقیاس پذیری طراحی شده است و از فناوری بلاک چین استفاده می کند که اجازه می دهد داده ها به صورت ایمن و شفاف به اشتراک گذاشته و فروخته شوند.

Numeraire

نومرر (Numeraire) نرم افزاری است که به عنوان یک صندوق تامینی عمل می کند و هدف آن این است که کاربران را قادر به معامله سهام در بلاک چین اتریوم کند. ایده این است که کاربران می‌توانند بر اساس هوش مصنوعی و پیش‌بینی‌های زنجیره‌ای از دانشمندان داده‌ای که از فناوری بلاک چین برای به اشتراک گذاشتن ارزهای دیجیتال بر روی پیش‌بینی‌های خاص استفاده می‌کنند، معاملات انجام دهند. NMR یک توکن اتریوم است که به Numerai قدرت می‌دهد.

سخن پایانی

در نتیجه، توکن های ذکر شده در بالا برخی از برترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی هستند که در حال حاضر در بازار جریان دارند. هوش مصنوعی طرز فکر ما را در مورد فناوری تغییر می دهد. ابزارهای هوش مصنوعی به کاهش تلاش انسان کمک می کند و نیروی کار را قادر می سازد ورودی های خلاقانه ارائه دهد و تلاش های دستی را کاهش دهد. تلاقی هوش مصنوعی و کریپتو راه جدیدی برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز فراهم می‌کند. با پذیرش فزاینده فناوری‌های هوش مصنوعی، پتانسیل این ارزهای دیجیتال برای متحول کردن صنایع و بازارها بسیار زیاد است.

هر یک از این پروژه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، کاربرد منحصربه‌فرد خود را برای حل مسائل در فضای رمزنگاری، از خدمات رایانش ابری تا امکان اشتراک‌گذاری امن داده‌ها، دارند. سرمایه گذاران رمزارز باید قبل از سرمایه گذاری در این توکن های رمزنگاری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
سجاد رنجبری
سجاد رنجبری
1 سال قبل

ممنون از اطلاعات عالی که دادید.دقیقا یه کوچولو دیگه بیان پایین تر بهترین نقاط ورود هستن

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx