تحلیل اتریوم و آلتکوین های برتر برای خرید

تحلیل اتریوم و آلتکوین های برتر برای خرید
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 464 نفر

یک تحلیلگر محبوب کریپتو می گوید که رادار خود را روی تعدادی آلتکوین قفل کرده است که در حالت انباشت قرار دارند، از جمله اتریوم (ETH) و پولکادات (DOT). مایکل ون دی پوپ، استراتژیست ارزهای دیجیتال، به ۶۲۴K دنبال‌کننده توییتر خود می‌گوید که معتقد است بازارهای کریپتو به خریداران “بلندمدت” این فرصت را می‌دهند که دارایی‌های دیجیتال را با قیمت‌های بسیار کاهش یافته انباشته کنند.

علاوه بر پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو اتریوم و رمزارز پولکادوت، ون دی پوپ می‌گوید در حال حاضر در حال جمع‌آوری کازماس (ATOM) است، اکوسیستمی از بلاک‌چین‌هایی که برای مقیاس‌پذیری و برقراری ارتباط با یکدیگر طراحی شده‌اند.

این استراتژیست ارزهای دیجیتال همچنین می گوید که چشمش به اسکیل نتورک (SKL) دوخته شده است، یک شبکه بلاک چین که هدف آن اجازه دادن به توسعه دهندگان برای ایجاد و ارائه زنجیره های غیرمتمرکز کاملاً سازگار با اتریوم و همچنین پروتکل مینا(MINA) است، پروژه ای که برای سرعت بخشیدن به فرآیند شناسایی بلاک چین طراحی شده است.

با نگاهی دقیق‌تر به اتریوم، ون دی پوپ در جلسه استراتژی جدیدش پیش‌بینی می‌کند که اتریوم باید حمایت فوری خود را حفظ کند تا احتمالاً افزایشی را به سمت هدف خود به بالای ۲۰۰۰ دلار داشته باشد.

تحلیل اتریوم و آلتکوین های برتر برای خرید

تحلیل اتریوم و آلتکوین های برتر برای خرید

با نگاهی به نمودار Van de Poppe، این تحلیلگر افزایش احتمالی اتریوم را تا ۲۲۲۵ دلار پیش بینی می کند. در زمان نگارش این مقاله، اتریوم در حال دست و پنجه نرم کردن با ۱۵۵۶ دلار است. در مورد بیت کوین (BTC)، ون دی پوپ می گوید که کریپتو پادشاه در حال حاضر در محدوده باریکی در بازه زمانی پایین تر بین ۱۹۰۰۰ تا ۲۰۶۰۰ دلار معامله می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx