احتمال افزایش ۵۰ درصدی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 414 نفر

یک تحلیلگر برتر ارزهای دیجیتال: احتمال افزایش ۵۰ درصدی قیمت بیت کوین

تحلیلگر برتر ارزهای دیجیتال سناریوی صعودی را که می تواند قیمت بیت کوین (BTC) را نزدیک به ۵۰ درصد افزایش دهد به اشتراک گذاشت. یک تریدر و تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال نشان می دهد که چگونه بیت کوین می تواند تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

جاستین بنت، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به ۱۱۱۰۰ مشترک یوتیوب خود می گوید که اگر قیمت بیت کوین به بالای ۲۴۲۰۰ دلار صعود کند، هدف بعدی آن ۲۶۵۰۰ دلار است. اکنون، اگر قیمت بیت کوین سطوح ۲۳۴۵۰ دلار و ۲۴۲۰۰ دلار را پس بگیرد، منطقه مقاومتی بعدی بیت کوین حدود ۲۵۰۰۰ دلار خواهد بود.

بنت می گوید که بیت کوین پس از شکستن سطح مقاومت ۲۶۵۰۰ دلاری باید بتواند سطح ۳۰۰۰۰ دلاری را بشکند تا حدود ۴۶ درصد نسبت به قیمت فعلی افزایش یابد و به هدف بعدی خود یعنی ۳۸۰۰۰ دلار برسد. بنابراین اگر مشاهده کنیم که بیت کوین شروع به حرکت به سمت دو سطح مقاومتی مذکور کند و در روزهای آینده شروع به رشد قیمت کند، آنوقت دو موضوع کلیدی وجود دارد که من در هفته های آینده کاملا مراقب آن هستم.

اکنون، اولین مورد حول حوش قیمت ۳۰۰۰۰ دلار است، دلیل اهمیت این منطقه تجمیع بسیار زیاد است که در ماه مه شاهد آن بودیم. بنابراین منطقه ۳۰،۰۰۰ دلاری منطقه مقاومتی مهمی برای بیت کوین خواهد بود. بالاتر از این قیمت ما مقاومت کلیدی ۳۸۰۰۰ دلاری را داریم. اما یک بار دیگر باید تاکید کنم که قیمت بیت کوین باید از دو مقاومتی که ذکر کردم بالاتر رود. بنابراین کندل روزانه باید بالای ۲۳,۴۵۰ و همچنین ۲۴,۲۰۰ بسته شود; تا واقعاً شکستگ این مقاومت ها را بتوان تأیید کرد و بازار را برای قیمت های بالاتر آماده کند.

تاثیر نرخ تورم امریکا

این تریدر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال می گوید; نرخ تورم در ایالات متحده نیز در تعیین جهت قیمت بیت کوین نقشی اساسی دارد. به گفته بنت، تورم کمتر به معنای افزایش کمتر تهاجمی نرخ است که خود به معنای بازارهای صعودی است. بنت با استناد به داده های شاخص قیمت مصرف کننده منتشر شده در روز چهارشنبه که نشان می دهد; نرخ تورم ایالات متحده به ۸.۵ درصد کاهش یافته است; می گوید که این می تواند نشان دهد که تورم به اوج خود رسیده است.

خوشحالم که امروز شاهد کاهش شاخص قیمت مصرف‌کننده بودیم. این عدد عالی نبود، اما هنوز هم عددی بهتر از دفعه قبل است و کمتر از پیش بینی کارشناسان است. من فکر می کنم که این می تواند نشان دهد که ما اوج تورم را رد کرده ایم; و این یک سیگنال صعودی برای بازارهای مالی است. بنابراین اگر بازارها متقاعد شوند که این اوج تورم است، می‌تواند برای بازار کریپتو و همچنین بازار سهام یک سیگنال صعودی باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx