NFT های سولانا به اتریوم و پالیگان منتقل می‌شوند

NFTهای سولانا
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 338 نفر

انتقال NFT های برتر سولانا به اتریوم و پالیگان

سازندگان دو مجموعه NFT برتر روی شبکه سولانا در توییتر اعلام کردند که مجموعه NFTهای DeGods وy00ts را در اوایل سال ۲۰۲۳ به شبکه اتریوم و پالیگان انتقال خواهند داد. این دو مجموعه در اکتبر ۲۰۲۱ توسط روهون وورا، خالق NFT با نام مستعار “Frank DeGods” روی شبکه سولانا ایجاد شدند. آنها دو پروژه مهم NFT در بلاک چین سولانا از نظر قیمت هستند.

مجموعه DeGods با هدف رقابت با NFTهای برتر بازار مانند Bored Ape Yacht Club ،CryptoPunks به اتریوم مهاجرت خواهد کرد. قیمت کف آن ۴۶۰.۰۰ سولانا (حدود ۵۲۲۱ دلار) است که در صدر کل بازار NFT شبکه سولانا قرار دارد. در همین حال، y00ts  با کف ۱۴۰ سولانا (حدود ۱۶۰۰ دلار) خود را برای انتقال به شبکه لایه دو پالیگان آماده می‌کند. این انتقال باعث کاهش هزینه های تراکنش و سریع تر شدن آن می‌شود.

در اسپیس توییتر،Vora  اعلام کرد که اتریوم و پالیگان به‌صورت جداگانه به عنوان خانه‌های جدید مجموعه‌ها عمل می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا از پایگاه کاربران NFT گسترده‌تری بهره ببرند. وی افزود: انتقال این NFTها با کمک یک پل زنجیره ای صورت می گیرد. با این حال، تیم هنوز جزئیات فنی در مورد مهاجرت و نحوه عملکرد پل ارائه نکرده است. این جزئیات بعداً فاش خواهد شد.

جزئیات پل زمانی که آماده و آزمایش شود منتشر خواهد شد. این کار قبلا در این مقیاس انجام نشده بود. تیم DeGods خاطرنشان کرد برای آن ها امنیت و درست انجام شدن کار بسیار مهم است و عجله نخواهند کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx