کاهش بیش از ۵۰ درصدی توکن تورنادو کش پس از تحریم ها

تورنادو کش
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 542 نفر

در این هفته پس از تحریم وب‌سایت تورنادو کش توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC); قیمت توکن بومی این سیستم ۵۶ درصد کاهش یافت که هفته را با بالاترین قیمت ۳۱.۵۶ دلار شروع کرده بود. این توکن هفته را در پایین ترین قیمت یعنی ۱۳.۰۹ دلار به پایان رساند.

تورنادو کش

تورنادو کش (TORN) یک توکن ERC20 و توکن بومی سازمان غیرمتمرکز مستقل تورنادوکش است که برای مدیریت حاکمیت و رای‌گیری استفاده می‌شود. این ارز در حال حاضر ۶۹۱ امین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار ۱۵.۵ میلیون دلار است. پس از اینکه وزارت خزانه داری ایالات متحده تحریم های خود را صادر کرد و Github وب سایت تورنادو کش را با حذف منبع آن از سایت خود آفلاین کرد، قیمت توکن شروع به کاهش کرد.

تورنادو کش که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد; یک پروتکل بلاک چین برای ارسال و دریافت تراکنش های ناشناس; با ترکیب توکن های اتریوم با مجموعه ای از توکن های دیگر است و کاربر را ناشناس می کند. در تحریم تورنادو کش، خزانه داری ایالات متحده به استفاده از آن توسط گروه هکری کره شمالی Lazarus Group و پولشویی بیش از ۱۰۳.۸ میلیون دلار از هک های هوریزِن و Nomad Token Bridge در اوایل تابستان اشاره کرد. سرویس اطلاعات مالی و تحقیقات خزانه داری ایالات متحده (FIOD) گفت تحقیقات آن در مورد تورنادوکش در ژوئن ۲۰۲۲ آغاز شد. به نظر می رسد این زمستان ارزهای دیجیتال برای جامعه تورنادو کش سخت باشد. همراه با بازار نزولی کنونی، به نظر می‌رسد تحریم‌ها، تعطیلی‌ها و دستگیری‌ها ضربه بدنی به پروژه وارد کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx