فناوری Web3 غیرمتمرکز به توسعه دهندگان بیشتری نیاز دارد

فناوری Web3
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 388 نفر

فناوری Web3 غیرمتمرکز به توسعه دهندگان بیشتری نیاز دارد

یات سیو، بنیانگذار و رئیس شرکت Animoca Brands، از توسعه دهندگان بیشتری خواسته است تا وارد فناوری Web3 شوند و هشدار داده است که ممکن است این کمبود باعث شود که هیچ محیط غیرمتمرکز واقعی بوجود نیاید.

سیو در صحبت با کوینتلگراف در هفته بلاک چین کره ای  ۲۰۲۲ (KBW) تاکید کرد که توسعه دهندگان بیشتری باید به این فضا بیایند تا برای انتخاب پلتفرم ها به کاربران گزینه های بیشتری را ارائه دهند. درست مانند تعداد کاربران بیت کوین و اتریوم.

ما به تعداد زیادی توسعه دهنده های لایه‌های ۱ و لایه ۲  یا شرکت‌های خلاق نیاز داریم تا آنها [کاربران ارزهای دیجیتال] حق انتخاب داشته باشند. بنابراین ما تمایل داریم که جایگزین‌های زیادی ایجاد کنیم.

سیو خاطرنشان کرد که در حالی که توسعه‌دهندگان برای ساخت اپلیکیشن ها هیجان‌زده بودند; بسیاری از آن‌ها به مبارزه در زیر پرچم نهادهای متمرکزی مانند اپل و گوگل ادامه دادند; و توسعه‌دهندگان را مجبور کرده‌اند تا تحت قوانین آن ها عمل کنند.

سیو همچنین خاطرنشان کرد که اگرچه بسیاری از توسعه‌دهندگان لزوماً «مسلط به بلاک‌چین» نیستند; آن‌ها مشتاق ایده  فلسفه این فضا هستند; و دوباره بر نیاز به حضور توسعه‌دهندگان در فناوری Web3  برای ارائه خدمات بیشتر به کاربران تأکید کرد:

این واقعیت که من جایگزینی برای فیس بوک ندارم دلیل انحصار فیس بوک است. اما اگر روی یک بلاک چین بود، می‌توانستم داده‌ها را آزادانه منتقل کنم، می‌توانستم فیس‌بوک‌های [مختلف] ایجاد کنم. بنابراین می‌توانم فیسبوکی را انتخاب کنم که بهترین ارزش را به من می‌دهد.

هر چه بیشتر، بهتر

سیو در پاسخ به این سوال که آیا توسعه دهندگان بلاک چین باید روی رقابت یا همکاری متمرکز شوند. تأکید کرد که «دوست ندارد که هیچ کدام از پروژه های فناوری Web3 بد کار کند». زیرا این بدان معناست که ما دستمان برای انتخاب های بیشتر بسته خواهد شد.

مدیر اجرایی Animoca Brands همچنین استدلال کرد; که فضای فناوری Web3 وقتی تعداد زیادی پروژه مختلف سهمی در این فناوری داشته باشند بسیار پایدارتر از وقتی است که چند پروژه خاص بازار را در دست بگیرند;

آنها می توانند خود را با مقدار بسیار کمتری حفظ کنند… برخی از این پروژه های بلاکچینی ۵۰۰۰۰۰ تا یک میلیون کاربر دارند و آنها هنوز یک چارچوب پایدار دارند و در حال ایجاد یک جایگزین هستند، و این برای محیط غیرمتمرکز رایگان است.

Animoca Brands  یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر است که بر اثبات حقوق مالکیت دیجیتال از طریق NFT و بازی با چشم انداز ایجاد یک متاورس باز و قابل تعامل تمرکز دارد.

این شرکت در سال ۲۰۲۱ در فهرست شرکت های با رشد بالا در منطقه آسیا-اقیانوسیه فایننشال تایمز قرار گرفت. محبوب ترین محصولات بازی انیموکا Revv Motorsport و سندباکس هستند که به ترتیب با توکن های REVV و SAND قابل دسترسی هستند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx