وجود نقص های حسابرسی در اپلیکشن Revolut

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 442 نفر

طبق گزارش فایننشال تایمز، تنظیم‌کننده‌های مالی بریتانیا نقص‌هایی در فرآیند حسابرسی Revolut پیدا کرده‌اند، یک نئوبانک که خدمات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال را ارائه می‌کند.

گزارش شورای گزارشگری مالی در ماه ژوئیه گفت که حسابرسی شرکت حسابداری BDO از یک “ارائه دهنده خدمات مالی” ناشناس “ناکافی” بوده و “خطر تحریف بااهمیت کشف نشده” دارد. به گفته افراد آشنا با موضوعی که فایننشال تایمز با آنها صحبت کرده است، این شرکت ناشناس Revolut است.

هنگامی که The Block با Revolut تماس گرفت، از اظهار نظر خودداری کرد. BDO بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

به گفته FT، دومین شرکت خصوصی با ارزش فین‌تک اروپا اکنون تحت فشار است تا کنترل‌های داخلی خود را بهبود بخشد – سیستم‌هایی که از قابل اعتماد بودن گزارش‌های مالی آن اطمینان می‌دهند – تا با الزامات قانونی و نظارتی مطابقت داشته باشد.

فردی که FT با او صحبت کرد همچنین هشدار داد که یک رویکرد سخت‌گیرانه‌تر از سوی BDO می‌تواند منجر به تأخیر در ثبت حساب‌های آن شود که اکثریت آن در پایان ماه موعد مقرر است. این شرکت در حال حاضر با تأخیر در ثبت حساب‌های Revolut Newco UK Ltd.، نهادی که قصد داشت مجوز بانکداری با تأخیر در بریتانیا را در اختیار داشته باشد.

در این گزارش، نیکولای استورونسکی، بنیانگذار و مدیرعامل Revolut، اعلام کرد که عدم ارائه به موقع حساب کاربری می تواند منجر به پیگرد قانونی مدیران شرکت شود.

یک فرد آشنا به این وضعیت به FT گفت که نئوبانک باید «چیزهای غیرجنسی مانند دفتر پشتیبان و کنترل‌هایش» را بهبود بخشد، زیرا «نیازمند است دفتری مانند بانک داشته باشد و فرهنگ یک شرکت فناوری را دارد».

این خبر در حالی منتشر می شود که این شرکت در بخش ریسک و انطباق خود – از جمله رؤسای ریسک، انطباق و پولشویی در بریتانیا – و پس از شکایت استورونسکی در مصاحبه با City AM در مورد زمانی که تنظیم کننده ها در نظر گرفته اند، تحت تأثیر قرار گرفته است. درخواست مجوز بانکی

Revolut همچنین هنوز مجوز دائمی برای ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در بریتانیا دریافت نکرده است. با این حال، اخیراً مجوزی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس برای ارائه خدمات ارزهای دیجیتال و راه اندازی چندین توکن جدید دریافت کرده است.

در مصاحبه ماه می با The Block، استورونسکی به The Block تایید کرد که قصد دارد توکن بومی خود را همراه با یک کیف پول غیر حضانت راه اندازی کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx