تراکنش‌های پالیگان از اتریوم پیشی گرفت

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 377 نفر

ماکسیمالیست‌های پالیگان [MATIC] پس از اینکه اخیراً طیف وسیعی از پیشرفت‌های جدید در شبکه رخ داده است، اوقات خوبی را سپری کرده‌اند. لارک دیویس، خبرنگار کریپتو تایید کرد که تعداد تراکنش‌های متیک از دو میلیارد فراتر رفته است. این یک خبر بزرگ برای پالیگان است که یکی از بهترین راه حل های مقیاس پذیری برای اتریوم [ETH] بوده است. اما این همه ماجرا نیست زیرا تراکنش‌های مبتنی بر پالیگان در حال پیشی گرفتن از اتریوم نیز هستند.

تراکنش‌های پالیگان از اتریوم پیشی گرفت

از زمان آغاز به کار پالیگان ، اتریوم توانسته است بیش از ۱.۵ میلیارد تراکنش را در مقایسه با آخرین نقطه عطف با پالیگان انجام دهد. این موضوع به پالیگان برتری ای نسبت به اتریوم می دهد که انتظار می رود مقیاس پذیری آن پس از ادغام افزایش یابد.
با این وجود، عملکرد پالیگان در این سه ماهه از اتریوم پیشی گرفته است. طبق گزارش Polygon Daily، راه حل مقیاس‌پذیری لایه دو اتریوم، دو برابر میانگین تراکنش‌ها را در مقایسه با اتریوم در این سه‌ماهه مدیریت کرد.

تراکنش‌های پالیگان از اتریوم پیشی گرفت

علاوه بر این، طبق حساب توییتر اخبار پالیگان، این شبکه به نقطه عطف جدیدی برای NFT ها دست یافت. بر اساس این توییت، حجم فروش NFT در ماه آگوست با بالاترین میزان ماهانه در این شبکه، به ۱۰۰ میلیون دلار رسید.

از زمان بهترین عملکرد قبلی خود در فوریه ۲۰۲۲، این اولین باری است که پالیگان توانسته است مقاومت ۵۰ میلیون دلاری را بشکند. اخیراً، بزرگترین صرافیِNFT، اوپن سی، به کاربران امکان فهرست کردن و خرید از طریق توکن های بومی در polygon را داد.

تراکنش‌های پالیگان از اتریوم پیشی گرفت

متیک به کجا می رود؟

پس از از دست دادن بالاترین قیمت یعنی ۱ دلار، در ماه آگوست، متیک در زمان انتشار مقاله با قیمت ۰.۸۹ دلار معامله شد. با توجه به CoinMarketCap، توکن متیک در روز گذشته بیش از ۲ درصد افزایش داشت که به افزایش ۵.۲ درصدی در هفته گذشته افزوده شد.

این موضوع پالیگان را در موقعیتی قوی برای بهره مندی از ادغام قرار می دهد زیرا افزایش مقیاس پذیری اتریوم برای او نیز مفید خواهد بود. با این حال، افزایش راه حل های مقیاس پذیری لایه دوم مانند آربیتروم و آپتیمیسم تهدیدی بزرگ برای رشد پالیگان خواهد بود. به طور گسترده ای حدس زده می شود که ما به فصل لایه دومی نزدیک می شویم که توسط این دو پروتکل هدایت می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx