پرداخت‌های کریپتو یک “تقویت بزرگ” برای تجارت بین‌المللی

پرداخت‌های کریپتو یک "تقویت بزرگ" برای تجارت بین‌المللی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

یکی از بنیانگذاران اتریوم پیشنهاد می‌کند که پرداخت‌های کریپتو «تقویت بزرگی» برای تجارت بین‌المللی، امور خیریه و حتی پرداخت‌ها در داخل کشورها است. ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، اشاره می‌کند که برتری ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌ها اغلب در مقایسه با فیات «دست‌کم‌گرفته» شده است. و به راحتی پرداخت‌های بین‌المللی و پرداخت‌ها به مؤسسات خیریه از طریق کریپتو به عنوان نمونه‌های کلیدی اشاره می‌کند.

بوترین این نظرات را در یک موضوع توییتری در ۲۴ آگوست بیان کرد. وی توضیح داد که این فقط مقاومت در برابر سانسور نیست. بلکه راحتی است که ارزهای دیجیتال را در تجارت بین‌المللی، خیریه و حتی پرداخت‌ها در داخل کشورها «برتر» می‌کند. پذیرش ارزهای دیجیتال در پرداخت ها در سطح جهانی در حال رشد است. گزارشی از پلتفرم داده PYMNTS با عنوان «پرداخت با ارز دیجیتال» در ماه ژوئیه منتشر شد. این گزارش نشان داد که در میان مشاغل مورد بررسی با درآمد سالانه بیش از ۱ میلیارد دلار، ۸۵ درصد گفتند که پرداخت‌های کریپتو را برای یافتن و به دست آوردن مشتریان جدید اتخاذ می‌کنند.

کارت های ارز دیجیتال برای آسانی بیشتر

در دسترس بودن کارت‌های نقدی کریپتو نیز به سرعت در حال رشد بوده است. بایننس اخیراً با مسترکارت همکاری کرده است تا یک کارت پیش‌پرداخت را برای آرژانتینی‌ها معرفی کند. بسیاری از این کارت‌ها، مانند کارت Wirex، حتی برای پرداخت از طریق کارت، به کاربران با بازپرداخت ارز دیجیتال پاداش می‌دهند. همچنین خرج کردن چندین ارز دیجیتال اصلی، ارزهای فیات و همچنین برداشت پول نقد از دستگاه‌های خودپرداز را تسهیل می‌کنند.

همانطور که توسط ویتالیک اشاره شده است، ارزهای رمزنگاری شده نیز به ویژه هنگام انتقال پول در سطح بین المللی و برای کمک های خیریه مفید هستند. به طور سنتی، زمانی که با استفاده از ارز فیات انجام می شود، پردازش پرداخت های بین المللی ممکن است زمان زیادی طول بکشد و منجر به کارمزدهای زیادی شود. جنگ در اوکراین یکی از نمونه‌های عالی سودمندی آن در این زمینه است، میخایلو فدوروف، معاون نخست‌وزیر، در ۱۸ اوت در توییتی اعلام کرد که ۵۴ میلیون دلار تنها توسط گروه غیرانتفاعی و فعال Aid For Ukraine جمع‌آوری شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx