صرافی‌های غیرمتمرکز شاهد حجم زیادی از معاملات USDC بوده‌اند

صرافی‌های غیرمتمرکز
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 338 نفر

صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) شاهد حجم زیادی از معاملات USDC بوده‌اند. کاهش نهادهای متمرکز برای همتایان غیرمتمرکز آنها خوب عمل کرده است. در آخر هفته، USDC شاهد حجم معاملات قابل توجهی در چندین صرافی غیرمتمرکز بود.

یونی سواپ در ۱۱ مارس به بالاترین حجم روزانه معاملات خود یعنی ۱۱.۸۴ میلیارد دلار رسید. اما این تنها پروتکل غیرمتمرکز نیست که افزایش معاملات را به خود دیده است.

صرافی‌های غیرمتمرکز رشد چشمگیری را ثبت می‌کنند

این رشد در DEXها به دنبال از دست رفتن نسبت ۱ دلاری استیبل کوین سیرکل، USDC، انجام می‌شود که در آخر هفته پس از فروپاشی بانک سیگنیچر، سیلورگیت و سیلیکون ولی رخ داد. چندین صرافی متمرکز رمزارزها، از جمله بایننس، کوین‌بیس، کریپتو.کام و بیت‌پی، پرداخت‌ها و تبدیل‌های خودکار این استیبل کوین را متوقف کردند. این باعث شد که قیمت‌ استیبل کوین به شدت نوسان کند و هزینه‌های گاز افزایش یافت زیرا سرمایه‌گذاران به سمت نهادهای غیرمتمرکز هجوم آوردند تا USDC را با رپد اتر (WETH) و توکن‌های دیگر مبادله کنند.

طبق داده‌های دون آنالیتیکس، تا قبل از روز دوشنبه، استخرهای USDC برای رپد اتر (WETH)، USDT و دای در یونی سواپ موفق شده‌اند در طول هفته ۱۵ میلیارد دلار حجم داشته باشند. یونی سواپ در نتیجه ترافیک بالا در همان دوره، ۸.۷ میلیون دلار کارمزد تراکنش ایجاد کرد و به بالاترین میزان در ۱۰ ماه گذشته رسید.
حتی صرافی غیرمتمرکز محبوب کرو فایننس، که برای مبادله استیبل کوین‌ها طراحی شده است، بزرگترین حجم معاملات روزانه خود را با نزدیک به ۸ میلیارد دلار ثبت کرد در حالی که ۹۵۲ هزار دلار کارمزد جمع آوری کرد. سوشی سواپ نیز با افزایش فعالیت مواجه شد و در همان دوره به یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند توسط نهنگ‌های برتر اتریوم تبدیل شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx