بانک سیلیکون ولی شانس دوباره‌ای برای حراج دارایی‌های خود را بدست آورده است

بانک سیلیکون ولی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 389 نفر

تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده دومین تلاش خود برای یافتن خریدار برای بانک سیلیکون ولی (SVB) که اکنون سقوط کرده است را انجام می‌دهند.

طبق گزارش ۱۳ مارس از وال استریت ژورنال (WSJ)، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) به جمهوری خواهان سنا گفت که سقوط SVB یک تهدید برای سیستم مالی ایالات متحده است و اکنون انعطاف بیشتری برای فروش بانک دارند. رگولاتورها برای اولین بار اقدام به حراج بانک سقوط کرده در ۱۱ مارس، تنها یک روز پس از بسته شدن آن کردند. پیشنهادها فقط برای چند ساعت باز بود، با این حال، طبق گزارش‌ها، حراج آخر هفته هیچ پیشنهادی از سوی بانک‌های بزرگ ایالات متحده نداشت. حداقل یک پیشنهاد توسط موسسه دیگری ارائه شد اما FDIC آن را رد کرد.

طبق گفته WSJ، با این تغییر نظر سیستماتیک FDIC، بانک سیلیکون ولی آزادی عمل بیشتری برای ارائه مشوق‌هایی به پیشنهاد دهندگان برای خرید شرکت دارد، مانند توافق‌نامه‌های تقسیم ضرر. با این حال، هنوز جدول زمانی برای مزایده دوم تعیین نشده است.

FDIC یک آژانس مستقل از دولت ایالات متحده است که برای محافظت از سپرده گذاران بانکی در صورت ورشکستگی بانک‌ها، ایجاد شده است. همچنین به فرآیند ورشکستگی موسسه، فروش دارایی ها و تسویه بدهی ها کمک می کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx