یونی سواپ در شبکه بایننس راه اندازی می‌شود

یونی سواپ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 437 نفر

یونی سواپ، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز جهان از نظر حجم مبادلات، رسماً در شبکه بایننس راه‌اندازی شد. شبکه بایننس یک بلاک چین قرارداد هوشمند غیرمتمرکز سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) است که در ابتدا توسط صرافی رمزارز بایننس تأسیس شد. این اقدام پس از رای مثبت جامعه به پیشنهاد حاکمیتی بود که در ماه فوریه برای استقرار پروتکل یونی سواپ در شبکه بایننس ایجاد شده بود. با این گسترش، کاربران پروتکل یونی سواپ می‌توانند از هزینه‌های پایین تراکنش‌های شبکه بایننس در مقایسه با اتریوم برای تجارت و مبادله توکن‌ها در سراسر شبکه استفاده کنند.

آلوین کان، مدیر رشد در شبکه بایننس گفت:

“با جامعه پر رونق و اختصاصی BNB، مقیاس پذیری و دسترسی، این یک سکوی راه اندازی برای همه چیزهای وب۳ است که در آن پروتکل هایی که به دنبال دستیابی به مخاطبان بیشتری هستند می توانند رشد کنند.”

وی افزود:

“ما خوشحالیم که تعهد مستمر یونی سواپ به ارائه ارزش به کاربران و ساختن آینده غیرمتمرکز را می‌بینیم.”

در ماه فوریه، پیشنهاد حاکمیتی توسط 0x Plasma Labs برای استقرار یونی سواپ ورژن ۳ در زنجیره BNB با رای مثبت بیش از ۵۵ میلیون دارنده توکن UNI به تصویب رسید. 0x Plasma Labs در آن زمان اظهار داشت که یونی سواپ می تواند تا ۵۰ درصد از سهم بازار پنکیک سواپ را به دست آورد. پنکیک سواپ صرافی غیرمتمرکز پیشرو در شبکه بایننس با ۲.۵ میلیارد دلار حجم کل قفل شده است.

استقرار یونی سواپ در بایننس چین به این معنی است که می تواند سهم بیشتری از بازار صرافی‌های غیرمتمرکز را به خود اختصاص دهد و گامی قابل توجه در جهت افزایش دسترسی و نقدینگی برای کاربران خود را نشان می دهد.

ورم هول (Wormhole) به‌عنوان پل تعیین‌شده پروتکل برای زنجیره BNB در رأی‌گیری بحث‌برانگیز حاکمیتی انتخاب شد و به کاربران کمک کرد تا دارایی‌ها را از شبکه اصلی اتریوم به زنجیره بایننس منتقل کنند. این رای دو تا از فعال ترین شرکت های سرمایه گذاری بزرگ، یعنی Andreessen Horowitz و Jump Crypto را در مقابل یکدیگر قرار داد. شرکت مخاطره‌آمیز A16z با رأی مخالف به پیشنهاد انتخاب ورم هول، از توکن‌های UNI قابل توجه خود استفاده کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx