صرافی های بزرگ ارز دیجیتال زیر رادار کنگره ایالات متحده

کنگره آمریکا و ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

صرافی های بزرگ ارز دیجیتال ایالات متحده زیر رادار کنگره

کمیته حمایت از مصرف کنندگان در مجلس نمایندگان ایالات متحده معتقدند که کلاهبرداری مرتبط با ارزهای دیجیتال یک مشکل بزرگ  برای کشور است. راجا کریشنامورتی، رئیس کمیته سیاست‌های اقتصادی و مصرف‌کننده کمیته نظارت و اصلاحات مجلس، روز سه‌شنبه نامه‌هایی را به بزرگترین صرافی‌ های ارز دیجیتال در ایالات متحده ارسال کرد و درخواست اسنادی را کرد که نشان می‌دهد هر شرکت چگونه با کلاهبرداری های مرتبط با بیت کوین و  ارز دیجیتال مقابله می کند.

این کمیته بخشی از مجلس ایالات متحده است که کنگره را به همراه سنای ایالات متحده تشکیل می دهد و می تواند لوایح و سایر اقدامات قانونی، از جمله قوانین تنظیم کننده ارزهای دیجیتال را پیشنها دهد و یا به چالش بکشد.

صرافی کوین بیس، FTX، بایننس یو اس، کراکن و کوکوین هر کدام نامه‌ای چهار صفحه‌ای دریافت کردند که در آن همه اسناد مربوط به کلاهبرداری رمزارزها از سال ۲۰۰۹ و همچنین پاسخ به پنج سؤال را درخواست کرده بود. این صرافی ها تا ۱۲ سپتامبر فرصت داشتند به این نامه پاسخ دهند.

این نامه‌ها تقریباً یکسان هستند و هر کدام استدلال می‌کنند که ارزهای های به ابزار پرداخت مورد علاقه کلاهبرداران و همچنین طعمه ترجیحی آن‌ها برای قربانیان ناآگاه تبدیل شده‌اند.

کریشنامورتی نوشت:

 با توجه به محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال هم به عنوان نوعی پرداخت و هم به عنوان سرمایه گذاری، من نگران رشد سریع کلاهبرداری و سوء استفاده از مصرف کننده هستم.

کریشنامورتی با استناد به ارقام کمیسیون تجارت فدرال (FTC) تخمین می‌زند که کاتهبرداری در ارزهای دیجیتال تنها در سال ۲۰۲۲ از ۱ میلیارد عبور کرده است.

او در نامه‌های خود نوشت:

من همچنین از عدم اقدام آشکار صرافی‌های ارز دیجیتال برای محافظت از مشتریانی که از طریق پلتفرم‌هایشان تراکنش‌ها را انجام می‌دهند، نگران هستم.

کرشنا مورتی از صرافی کوین بیس پرسیده است که این صرافی ارز دیجیتال چه مکانیسم هایی مانند بیمه کلاهبرداری یا سایر اعمال مجرمانه را پوشش می دهد تا اطمینان حاصل شود که افرادی که هنگام استفاده از خدمات شما آسیب دیده اند، جبران می شوند؟

اقدامات دوطرفه

او همچنین در مورد اقداماتی که دولت فدرال می تواند برای کمک به صرافی های ارزهای دیجیتال برای مبارزه کلاهبرداری انجام دهد، سوال پرسیده است.

کمیته مجلس نمایندگان همچنین نامه های مشابهی را به وزارت خزانه داری ایالات متحده، کمیسیون معاملات آتی کالا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارسال کرد.

کریشنامورتی در مکاتبات خود از آژانس‌های دولتی پیشنهادات نظارتی و سیاستی و همچنین نظرات آنها را در مورد اینکه آیا ارزهای دیجیتال باید به عنوان «کالا، اوراق بهادار یا هر دو» تعریف شوند می‌خواهد.

در حالی که ممکن است در مورد موضع دولت ایالات متحده در مورد کریپتو ابهام وجود داشته باشد، این نامه‌های کمیته مجلس نمایندگان نشان می‌دهد که دولت فدرال می‌خواهد به سرعت شواهدی را جمع‌آوری کند و دیگر نظاره‌گر چیزی نباشد که برخی آن را صنعت عمدتاً غیرقانونی می‌دانند.

به نظر می رسد مقررات بیشتری در ایالات متحده در راه است و تحریم تورنادو کش در واقع فقط ابتدای راه بوده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx