سناتورهای آمریکایی با وجود سقوط FTX متعهد به پیشبرد لایحه ارزهای دیجیتال هستند

سقوط FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 506 نفر

قوانین حمایت از مصرف کننده بخاطر بحران FTX سختیگرانه تر میشود

سناتورهای ایالات متحده، دبی استابنو و جان بوزمن تعهد خود را برای انتشار نسخه نهایی قانون حمایت از مصرف کننده کالاهای دیجیتال ۲۰۲۲ (DCCPA) در پی سقوط تکان دهنده FTX دو چندان کرده اند.

برای مدت کوتاهی، جامعه ارزهای دیجیتال مطمئن نبود که سناتورها چگونه به بحران FTX پاسخ خواهند داد زیرا لایحه DCCPA به شدت توسط سم بنکمن، مدیر عامل FTX حمایت شده است.

اما اعضای کمیته کشاورزی، تغذیه و جنگلداری مجلس سنای ایالات متحده در بیانیه ای در ۱۰ نوامبر نیت خود را تأیید کردند و بیان کردند که “رویدادهایی که در این هفته رخ داد نیاز آشکار به نظارت فدرال بیشتر بر صنعت دارایی دیجیتال را تقویت می کند.”

سناتور بوزمن نوشت: “رئیس استابنو و من متعهد به پیشبرد نسخه نهایی DCCPA هستیم که چارچوب قانونی ایجاد می کند که امکان همکاری بین المللی را فراهم می کند و به مصرف کنندگان اطمینان بیشتری می دهد که سرمایه گذاری های آنها ایمن است.”

به نظر می رسد که سم بنکمن از حامیان قوی لایحه ارزهای دیجیتال است. او در چندین جلسه استماع سنا شرکت کرده و پست اخیر خود را با عنوان “استانداردهای صنعت دارایی دیجیتال احتمالی” در ۱۹ اکتبر منتشر کرده است.

سناتورها جزئیات بیشتری در مورد اینکه DCCPA در چه مرحله ای قرار دارد و زمانی که این لایحه برای بررسی سنا منتشر می شود، فاش نکردند.لایحه DCCPA به طور رسمی در ۳ اوت ۲۰۲۲ به کنگره ایالات متحده معرفی شد.

اگر DCCPA به قانون تصویب شود، به کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)  یکی از دو تنظیم کننده بازار ایالات متحده – یک تمدید اختیارات نظارتی بر این بخش می دهد.

این لایحه برای تبدیل شدن به قانون همچنان باید توسط سنا و مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شود و توسط رئیس جمهور جو بایدن امضا شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx