بریتانیا قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال را طراحی خواهد کرد

ارزهای دیجیتال بریتانیا
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

بریتانیا قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال را طراحی خواهد کرد

دولت بریتانیا مایل است قوانین مربوط به بخش ارزهای دیجیتال محلی را تقویت کند تا از رخ دادن اتفاق نامطلوب دیگری مانند سقوط صرافی FTX جلوگیری کند. ریشی سوناک، نخست وزیری تازه منصوب شده بریتانیا، به عنوان حامی فناوری بلاک چین شناخته می شود و استدلال می کند که این کشور باید به عنوان “یک مرکز جهانی فناوری دارایی های دیجیتال” ظاهر شود.

حفاظت از مردم از همه چیز مهم‌تر است

اندرو گریفیث، وزیر اقتصاد خزانه داری، از قصد دولت برای طراحی یک چهارچوب نظارتی برای صنعت ارزهای دیجیتال داخلی که توسعه فناوری را متوقف نکند، پرده برداشت. هدف اصلی تضمین حداکثر امنیت برای سرمایه گذاران بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. ما در تعهد خود برای رشد اقتصاد و ایجاد تغییرات و نوآوری های تکنولوژیکی ثابت قدم می مانیم و این شامل فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. اما ما همچنین باید از مصرف‌کنندگانی که از این فناوری جدید استقبال می‌کنند محافظت کنیم.

گریفیث قبلاً استدلال کرده بود که بریتانیا باید حفاظت از کاربران ارز دیجیتال را بهبود بخشد تا از فاجعه دیگری در صنعت مانند سقوط صرافی FTX جلوگیری کند. این فاجعه باعث کاهش شدید ارزش کل بازار و زیان قابل توجه سرمایه گذاران  شدو اعتبار کل بخش را تضعیف کرد. علاوه بر این، یک اثر دومینویی ایجاد کرد که باعث شد بسیاری از بازیگران دیگر مشکلات نقدینگی را تجربه کنند یا حتی اعلام ورشکستگی کنند. بلاکفای و جنسیس که زمانی از شرکت های برجسته بازار بودند چند نمونه از موسسات ورشکت شده هستند.

قوانینی که توسط مقامات بریتانیایی پیشنهاد شده است، شرکت‌های دارایی دیجیتال را ملزم می‌کند تا اسناد افشایی را برای مشتریان منتشر کنند. آنها همچنین مقرراتی را در مورد تبلیغات کریپتو ارائه می‌کنند و به نهادهای ثبت‌شده در اداره رفتار مالی این امکان را می‌دهند که کمپین‌های بازاریابی را راه‌اندازی کنند. با این حال، مقررات آتی ممکن است چند سال طول بکشد تا پارلمان رسما آن را تصویب کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx