در بازار استیبل کوین ها چه می‌گذرد؟

بازار استیبل کوین‌
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

بدون شک، استیبل کوین‌ ها نقش کلیدی در امور مالی غیرمتمرکز و اکوسیستم گسترده‌تر ارزهای دیجیتال دارند. اما به نظر می رسد رقابت بین USDT تتر و USDC سیرکل مسیر دیگری را در پیش گرفته است. تتر، همچنان در تمام بلاک چین های برتر با ارزش بازار بیش از ۶۸ میلیارد دلار پیشتاز است. پس از آن USDC با ارزش بازار ۴۵ میلیارد دلار قرار دارد.

ارزش بازار استیبل کوین ها

در همین راستا، مساری افزود:

در حالی که این دیدگاه، تصویری از کل بازار استیبل کوین را نشان می‌دهد، فعالیت به‌طور یکنواخت توزیع نمی‌شود، به‌ویژه زمانی که روی USDC، استیبل کوین‌ سیرکل، تمرکز می‌کنیم.

بر اساس داده های دیفای‌لاما، کل عرضه استیبل کوین USD Coin (USDC) از ۵۵.۵۵ میلیارد دلار به ۴۵ میلیارد دلار در ۹۰ روز گذشته کاهش یافته است. با بزرگنمایی می توان دریافت که عرضه USDC از اوایل جولای حدود ۹ میلیارد دلار کاهش یافته است. در واقع، پس از اینکه ارزش بازار USDC در ماه جولای به اوج خود رسید، درصد آن به طور مداوم در حال کاهش بوده است. در همان زمان، سهم بازار BUSD با USDC همبستگی معکوس داشت.

می پرسی، چه چیزی ممکن است باعث این شده باشد؟ خوب، استیبل کوین‌ USDC از زمانی که بایننس اعلام کرد که موجودی صرافی را به صورت خودکار به استیبل کوین BUSD خود در ماه سپتامبر تبدیل می کند، ۱۲ درصد از ارزش بازار خود را از دست داد.

علاوه بر این، با بزرگ‌نمایی در لایه دو ها مشخص شد که موجودی USDC در این مجموعه‌ها بیشتر از شبکه پایه بود.

استیبل کوین USDC

مساری اضافه کرد که با نگاهی به نمودار، به وضوح می توان دریافت که «USDC بار دیگر برتری می کند، اما برای کسانی که در سیرکل هستند لذت بخش تر است، سهم آن از بازار برای هر دو شبکه بالاتر از ۵۰ درصد است». به طور کلی، BUSD توانست ترسی برای بزرگترین استیبل کوین شماره ۲ ایجاد کند. با این حال، هنوز راه زیادی در پیش است. اما قبل از آن، خانواده استیبل کوین ممکن است نیاز به احتیاط در برابر سرعتگیر های نظارتی داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx