وولد (Vauld): دستور مقامات هندی مبنی بر مسدود کردن دارایی ها اشتباه است

وولد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 417 نفر

وام‌دهنده ارز دیجیتال آسیایی وولد Vauld  روز شنبه در یک خبرنامه گفت که با مسدود کردن اخیر برخی از دارایی‌هایش توسط مقامات هندی «با احترام مخالف است». همانطور که قبلا گزارش شده بود، اداره اجرای هند (ED) 3.7 میلیارد روپیه (۴۶ میلیون دلار) از دارایی های این شرکت را مسدود کرد. بازپرس جرایم مالی گفت: مسدود شدن دارایی ها در ارتباط با یک پرونده پولشویی بوده است.

بیانیه وولد می‌گوید که; این وام‌دهنده رمزارز فراخوان‌های ED را دریافت کرده و از آن پیروی کرده است تا اسناد خاصی را به بازرسان ارائه دهد. این سازمان افزود; دستور مسدود کردن در ارتباط با حساب کاربری یکی از مشتریان سابق این پلتفرم است; که از آن زمان غیرفعال شده است. وولد همچنین گفت که از پروتکل های دقیق احراز هویت پیروی می کند; و از اقدام اداره اجرا هند ابراز ناامیدی کرد.

در اطلاعیه امروز آمده است:

ما به دنبال بهترین مشاوره حقوقی هستیم تا از منافع شرکت، مشتریان آن و همه ذینفعان محافظت کنیم. ما به طور کامل با اداره اجرا همکاری کرده‌ایم و به گسترش همکاری خود ادامه می‌دهیم تا این اطمینان حاصل شود که همچنان مکانی امن برای تراکنش‌های مشتریان و مالکیت ارزهای دیجیتال باقی می‌مانیم.

وولد یکی از وام دهندگان ارز دیجیتال است که در حال حاضر با بحران نقدینگی مواجه است. این شرکت در ماه جولای برداشت مشتری را متوقف کرد و ۴۰۲ میلیون دلار به طلبکاران خود بدهکار است. وام دهنده رمزارز از یک دادگاه عالی سنگاپور یک مهلت سه ماهه دریافت کرده است زیرا به دنبال راهی برای حل مشکلات مالی خود است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx