موج صعودی OOKI پس از انتشار خبر لیست شدن در کوین بیس

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 512 نفر

کوین بیس اعلام کرد OOKI، دارایی اصلی پروتکل Ooki، روز جمعه به نقشه راه لیستینگ این صرافی اضافه شد است. نقشه راه شامل پروژه های کریپتو ای است که; در حال حاضر در دست بررسی است تا در لیست رو به رشد دارایی های پشتیبانی شده صرافی گنجانده شود. پروتکل Ooki یک پلت فرم غیرمتمرکز معاملات مارجین و وام دهی است که نیازی به تأیید هویت ندارد. این پروژه خود را اینگونه توصیف می کند:

با پروتکل Ooki میتوان برنامه هایی ساخت که وام دهندگان، وام گیرندگان و معامله گران را قادر می سازد با انعطاف پذیرترین پروتکل مالی غیرمتمرکز در اتریوم تعامل داشته باشند. Ooki پروژه ای است که توسط جامعه اداره می شود و با رأی جامعه برای همه تغییرات عمده در پروتکل اداره می شود.

OOKI، توکن حاکمیتی پروژه، در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰.۰۰۷۶ دلار معامله می شود. قیمت رمزارز رتبه ۶۱۱ بر اساس ارزش بازار; ۲۲.۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ۳۳ درصد در هفته گذشته افزایش یافته است. با این حال، OOKI بیش از ۸۷ درصد از بالاترین قیمت خود; یعنی ۰.۰۶۰۵۳۹ دلار که در دسامبر گذشته بود، افت کرده است.

کوین بیس

کوین بیس، یک شرکت سهامی عام آمریکایی است که یک پلت فرم مبادله ارزهای دیجیتال را اداره می کند. کوین بیس یک شرکت توزیع شده است. همه کارکنان از راه دور کار می کنند و شرکت فاقد یک دفتر مرکزی فیزیکی است. این بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده از نظر حجم معاملات است. این شرکت در سال ۲۰۱۲ توسط برایان آرمسترانگ و فرد اهرسام تاسیس شد. صرافی کوین بیس امسال OOKI را به نقشه راه لیستینگ خود اضافه کرد تا شفافیت را افزایش داده و امکان انتشار آگهی‌های جعلی درباره فرایند لیستینگ خود را کاهش دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx