مدیر مالی وویجر این شرکت را رها کرد

وویجر
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 501 نفر

مدیر مالی وویجر دیجیتال حدود سه ماه پس از اعلام ورشکستگی وام‌دهنده کریپتو از سمت خود استعفا داد. این شرکت روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که آشوین پریتیپول که فقط پنج ماه آنجا کار کرده بود، پس از یک دوره انتقال برای فرصت‌های دیگر، آنجا را ترک خواهد کرد. مدیرعامل استفان ارلیش در این مدت وظایفش را بر عهده خواهد گرفت. ارلیش در این بیانیه گفت:

از طرف هیئت مدیره و تیم رهبری اجرایی، می‌خواهم صمیمانه‌ترین قدردانی خود را از اشوین به‌خاطر کمک‌های ارزشمند بسیارش، به‌ویژه برای تلاش‌هایش در طول فرآیند بازسازی وویجر، ابراز کنم.

پریتیپول قبلاً در کارگزاری مالی DriveDigital و در شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال گلکسی دیجیتال نقش های CFO را بر عهده داشت. مشخص نیست که پریتیپول به کجا خواهد رفت.

وویجر یکی از معدود وام دهندگان کریپتو است که از رکود اخیر بازار کریپتو آسیب دیده اند. فروپاشی بازار که توسط ورشکستگی در Three Arrows Capital، سلسیوس و وویجر انجام شد، خطرات سرایت و مدیریت ضعیف ریسک را برجسته کرد. این شرکت در زمان ورشکستگی بیش از ۱۰۰۰۰۰ طلبکار داشت، اما علاقه زیادی را به خود جلب کرده است تا پیشنهادهای رقابتی را برای دارایی های باقی مانده خود تضمین کند.

طلبکاران وویجر به پاداش کارکنان اعتراض کردند

این شرکت می‌خواست در طول مراحل ورشکستگی خود بر اساس طرح پیشنهادی «برنامه حفظ کارکنان کلیدی» به کارکنان پاداش بپردازد. ۳۸ کارمند را به دلیل “دانش سازمانی ارزشمند” که جایگزینی سریع آنها پرهزینه است، به عنوان کلید کسب و کار مشخص کرده بود. در صورت اجرا، این طرح نزدیک به ۲ میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

اما طلبکاران وویجر مخالفت کردند و گفتند که شرکت دلایل کافی برای تضمین این تصمیم ارائه نکرده است. آنها همچنین با این واقعیت که وویجر برخلاف سایر شرکت‌های رمزنگاری مانند کوین بیس، بیت پاندا، بلاکفای و Blockchain.com هیچ نیرویی اخراج نکرده بود، مخالفت کردند. در آن زمان، تنها ۱۲ کارمند به صورت داوطلبانه شرکت را ترک کرده بودند. وویجر قرار است دارایی های خود را پس از یک مزایده نقد کند و نتایج نهایی در ۲۹ سپتامبر ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر به وقت شرقی اعلام شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx