فقط ۱۵ درصد از دارندگان لایت کوین در سود هستند

لایت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 430 نفر

لایت کوین به فهرست بهترین آلتکوین‌ها برای خرید در سال ۲۰۲۲ راه یافته است. اما در ۲۴ ساعت گذشته، این رمزارز طعمه نوساناتی شده است که در حال حاضر فضای کریپتو را ویران می‌کند. داده‌های Coingecko در روز دوشنبه نشان می‌دهد که تا زمان نگارش این مقاله، لایت کوین (LTC) با قیمت ۵۲.۴۳ دلار معامله می‌شود که در هفت روز گذشته نزدیک به ۱.۱ درصد کاهش داشته و در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۵ درصد از دست داده است. در یک نگاه، می توان گفت که LTC با اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار، در یک قایق است. اما با در نظر گرفتن درصدی از دارندگان آن که سود می‌برند، اختلاف زیادی مشاهده می‌شود.

هلدرهای لایت کوین از نظر سود در نقطه دشواری هستند

TipRanks، ارائه‌دهنده داده‌های آنلاین، در ۲۵ سپتامبر فاش کرد که تنها ۱۵ درصد از کل دارندگان لایت‌کوین در سود و ۱۲ درصد در وضعیت خنثی هستند، و ۷۴ درصد با زیان‌های عظیم روبرو اند. این آمار قبل از این بود که آلتکوین به زیر مرز ۵۳ دلار برسد.

در مقایسه، اتریوم بهتر از همتای دیجیتالی خود عمل می کند. داده ها نشان می دهد که ۵۱ درصد از دارندگان آن در سود هستند در حالی که ۴۶ درصد متحمل زیان شده اند. ۳ درصد باقی مانده هم در حال شکست هستند. تفاوت فاحش بین درصد دارندگان دو آلتکوین که از سود بهره می برند چندان تعجب آور نیست زیرا اتریوم به دنبال ابتکارات برای بهبود شبکه خود به دنبال یک خط روند صعودی است. از سوی دیگر، لایت کوین برای مقابله با ضررهایی که از ریل خارج می شوند، رها شد.

وضعیت راکد شبکه باعث کاهش LTC می شود

شبکه لایت کوین اصلاً فعالیت چندانی ندارد و این یکی از دلایلی است که باعث می‌شود با امثال اتریوم قابل قیاس نباشد. لایت کوین با وضعیت راکد خود، همراه با اکثریت بازار ارزهای دیجیتال مجبور به چشم‌اندازی نزولی است. در هفته‌های گذشته، فضای کریپتو به خونریزی ادامه داد و این روند همچنان تا به امروز ادامه دارد.

در همین حال، اتریوم، علیرغم تلاش برای حفظ قیمت معاملاتی ۱۵۰۰ دلاری، موضوع هیجان انگیز جامعه ارزهای دیجیتال است زیرا اخیراً به مکانیزم اثبات سهام (PoS) با چیزی که فضا آن را “ادغام” می نامد، تبدیل شده است. در حالی که این رویداد تاریخی نتوانست آن رالی را که از پادشاه همه آلتکوین ها انتظار می رفت به ارمغان بیاورد، اما به دارندگان و سرمایه گذاران چیزی را داد که مشتاقانه منتظر آن باشند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx