وویجر مهلت مناقصه‌ را تمدید کرد

وویجر مهلت مناقصه‌ را تمدید کرد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 413 نفر

وویجر در یک پست وبلاگی این هفته گفت که این شرکت در حال تمدید جدول زمانی برای فرآیندهای مناقصه و بازسازی خود است. در ابتدا، پیشنهادها قرار بود تا امروز با جلسه استماع فروش که برای ۸ سپتامبر تعیین شده بود، ارائه شود. اکنون، شرکت می گوید که تاریخ آن را به ۶ سپتامبر منتقل کرده است و جلسه فروش در ۲۹ سپتامبر برگزار می شود. این شرکت گفت:

به طور جداگانه، از زمان تعیین مهلت پیشنهادی برای وویجر، مناقصه‌گران موجود و بالقوه جدید درخواست زمان بیشتری برای دریافت اطلاعات و ارائه پیشنهادات خود کرده‌اند.

پیشنهادها ممکن است اشکال مختلفی داشته باشند، از صرف پیشنهاد خرید دارایی های شرکت گرفته تا پیشنهاد یک طرح بازسازی یا حتی ارائه کمک در سازماندهی مجدد. هنگامی که همه پیشنهادات ارائه می شود، مشاور وویجر بررسی می کند که کدام پیشنهادها بیشترین ارزش را برای مشتریان و اعتباردهندگان دارند. اگرچه پیشنهادها ممکن است به طور قابل توجهی در آنچه ارائه می دهند، از مبلغ دلاری تا سطح کمک در سازماندهی مجدد متفاوت باشد.

مناقصه گران در طول فرآیند محرمانه نگه داشته می شوند. همچنین طرف های تایید شده توافق نامه های محرمانه را امضا می کنند. رویه های مناقصه تایید شده توسط دادگاه تصریح می کند که: “هیچ ارتباطی بین داوطلبان قابل قبول نباید وجود داشته باشد، مگر اینکه بدهکاران، پس از مشورت با کمیته، قبلا چنین ارتباطی را مجاز دانسته باشند.”
با این حال، FTX و شرکت مرتبط آلامدا ریسرچ هنگامی که پیشنهاد خود را دو هفته پس از اعلام ورشکستگی وویجر منتشر کردند، سر و صدای زیادی به پا کردند. اگرچه مراحل مناقصه هنوز نهایی نشده بود، این اقدام شرکت ها را با مشاور وویجر در تضاد قرار داد. وویجر گفت FTX به روند مناقصه احترام نمی گذارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx