ریزش قیمت بیت کوین و لیکوئید شدن ۴۰۰ میلیونی معاملات

ریزش قیمت بیت کوین و لیکوئید شدن 400 میلیونی معاملات
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 397 نفر

با قرمز شدن مجدد بازار ارزهای دیجیتال، ارزش کل پوزیشن های لیکوئید شده دوباره در حال افزایش است. قیمت بیت کوین تنها با کاهش به کمتر از ۲۰۰۰۰ دلار برای اولین بار در حدود شش هفته اخیر، افت قیمت اخیر خود را تشدید کرد. بازار آلتکوین ها نیز آسیب می بیند و منجر به لیکوئید شدن تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار از پوزیشن معامله گران دارای اهرم بیش از حد می شود.

گزارش وضعیت

پس از کاهش ۴۰۰۰ دلاری در هفته قبل، بیت کوین به حدود ۲۱۰۰۰ دلار رسید. چند روز پیش ۲۲۰۰۰ دلار را به چالش کشید اما فایده ای نداشت. دیروز در ۲۱۵۰۰ دلار آرام شده بود، اما در آن زمان بود که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بار دیگر مردم را خطاب کرد و اساساً موضع قبلی بانک مرکزی در مورد نحوه مبارزه با تورم را تکرار کرد. با این حال، بازارهای کریپتو با افت قیمت فوری واکنش نشان دادند. قیمت بیت کوین، برای اولین بار در چند روز اخیر، ۱۰۰۰ دلار در چند ساعت کاهش یافت و به سقوط ادامه داد. به این ترتیب، برای اولین بار از اواسط جولای، به زیر ۲۰۰۰۰ دلار سقوط کرد.
آلتکوین ها وضعیت بهتری ندارند. برخی از آنها مانند اتریوم، شیبا و آوالانچ دو رقمی کاهش یافته اند. قیمت اتریوم پس از صعود به بالای ۱۷۰۰ دلار دو روز پیش، به زیر ۱۵۰۰ دلار سقوط کرد.

با اصلاحات خشونت‌آمیز بسیاری از آلت‌ها، ارزش کلی بازار کریپتو به کمتر از ۱ تریلیون دلار افت کرده است. این نوسانات افزایش یافته به معامله گران دارای اهرم بیش از حد آسیب رسانده است. داده های CoinGlass نشان می دهد که ارزش کل لیکوئیدی ها در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار است. بیش از ۱۲۵۰۰۰ معامله‌ تاکنون از بین رفته‌اند، و بزرگترین موقعیت نقدینگی در OKX با جفت معاملاتی BTC/USDT به ارزش ۳.۵ میلیون دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx