وویجر پیشنهاد خرید صرافی FTX را رد کرد

مدیرعامل صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 483 نفر

وویجر پیشنهاد خرید صرافی FTX را رد کرد زیرا به مشتریان آسیب می رساند

به نظر می رسد پیشنهاد خرید از سوی Alameda و صرافی FTX  وکلای  وویجر را ناراحت کرده است; زیرا آنها این پیشنهاد را به نفع کاربران نمی دانند.

وام‌دهنده متمرکز ارز دیجیتال Voyager Digital Holdings; پیشنهاد صرافی FTX  و زیرمجموعه سرمایه‌گذاری آن Alameda Ventures; برای خرید دارایی‌های دیجیتال خود را به این دلیل رد کرده است که; این اقدامات خیلی ارزشمند نیستند و به طور بالقوه به مشتریان آسیب می‌رسانند.

در نامه ای که در ۲۴ ژوئیه به عنوان بخشی از روند ورشکستگی در حال انجام به دادگاه ارسال شد; وکلای وویجر پیشنهادی را که توسط صرافی FTX، FTX US و Alameda; در تاریخ ۲۲ ژوئیه برای خرید همه دارایی‌ها و وام‌های معوقه وویجر به جز وام‌های نکول‌شده شرکت منحل شده ۳AC دریافت کردند، محکوم کردند.

در این نامه آمده است که علنی کردن چنین پیشنهاداتی می تواند هرگونه معامله بالقوه دیگری را برای فرایند مناقصه هماهنگ، محرمانه و رقابتی به خطر بیندازد و افزود که “AlamedaFTX  بسیاری از تعهدات به بدهکاران و دادگاه ورشکستگی را نقض کرده است.”

نمایندگان وویجر اعلام کردند که; طرح پیشنهادی آنها برای سازماندهی مجدد شرکت بهتر است; زیرا آنها می گویند که این طرح به سرعت تمام پول نقد مشتریان و تا آنجا که ممکن است; ارز دیجیتال آنها را پرداخت می کند.

وویجر در ۵ ژوئیه در منطقه جنوبی نیویورک پس از اینکه صندوق تامینی کریپتو Three Arrows Capital (3AC); از پرداخت وام ۶۵۰ میلیون دلاری شرکت خودداری کرد، درخواست ورشکستگی کرد.

در ۲۲ ژوئیه، سه شرکت مرتبط با سام بنکمن-فراید; مدیرعامل صرافی FTX،به وویجر پیشنهادی دادند که به موجب آن Alameda تمام دارایی‌های وویجر را می خرد; و از صرافی  FTX یا FTX US برای فروش و تقسیم کردن آن‌ها; به طور متناسب بین کاربرانی که تحت تأثیر ورشکستگی قرار گرفته‌اند، استفاده می‌کند.

نظر مدیرعامل صرافی FTX

در بیانیه مطبوعاتی صرافی FTX، سام بنکمن-فراید گفت که پیشنهاد او راهی برای نجات کاربران وویجر برای جبران ضررهای خود است:

“مشتریان وویجر خودشان انتخاب نکردند که یک سری سرمایه گذار  ورشکسته باشند. هدف پیشنهاد مشترک ما کمک به ایجاد راهی بهتر برای بهبود یک کسب وکار ارز دیجیتال ورشکسته است.”

بنکمن-فراید در اواخر ۲۴ ژوئیه در یک پست توییتری استدلال شرکت های خود را برای پیشنهاد خرید وویجر دوباره اعلام کرد. او اظهار داشت که مشتریان وویجر در حال حاضر به اندازه کافی از اذیت شده اند و اگر آنها بخواهند باید بتوانند دارایی های خود را مطالبه کنند. زودتر از این، زیرا روند ورشکستگی می تواند سال ها طول بکشد.”

روز یکشنبه، وکلای وویجر گفتند این معامله، که به نظر می‌رسد کاربران وویجر را راضی می‌کند، اساساً صرفاً انحلال دارایی‌های وویجر بر مبنایی است که به نفع صرافی FTX است.

وکلای وویجر همچنین شش راه را که این پیشنهاد می‌تواند به مشتریان آسیب برساند تشریح کردند. از جمله عواقب مالیات بر عایدی سرمایه، محدود کردن غیرمنصفانه ارزش حساب هر کاربر وویجر در ۵ جولای، و حذف توکن VGX، که می‌تواند بلافاصله ۱۰۰ میلیون دلار از دارایی های مشتریان را از بین ببرد.

به گفته آن ها پیشنهاد AlamedaFTX چیزی بیش از انحلال ارزهای دیجیتال مشتریان برای سود بردن AlamedaFTX  نیست. این یک پیشنهاد با ظاهر جذاب ولی با نتیجه افتضاح خواهد بود.

این نامه همچنین گمانه زنی ها مبنی بر اینکه AlamedaFTX شانس بیشتری برای برنده شدن در مناقصه های خرید به دلیل روابط مداوم بین دو شرکت دارد را رد کرد و اعلام کرد: “هیچ چیز نمی تواند دور از واقعیت باشد، همانطور که از این نامه مشخص است.”

استفاده بنکمن فراید از بازار نزولی

سام بنکمن-فراید در بحبوحه بازار نزولی اقدام به خرید چندین شرکت ورشکسته کرده است. در ۱ ژوئیه، BlockFi یکی دیگر از وام‌دهنده‌های رمزارزی متمرکز قراردادی را با صرافی FTX منعقد کرد; که بر اساس این قرارداد، FTX 240 میلیون دلار اعتبار به شرکت خواهد داد; و آن شرکت گزینه خرید به ارزش ۶۴۰ میلیون دلار را به آن ها داده است.

در ۲۰ جولای، کوین تلگراف گزارش داد که بنکمن فراید به دنبال تامین مالی ۴۰۰ میلیون دلاری برای صرافی FTX و FTX US است تا ارزش آنها را به ترتیب به ۳۲ و ۸ میلیارد دلار برساند. انتظار می‌رود که روند جدید تامین مالی از خرید سایر شرکت‌های ارز دیجیتال حمایت کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx