۴.۴ میلیون جذب سرمایه “Cardinal” سولانا

Solana NFT
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 560 نفر

هدف پروتکل سولانا بهبود کاربرد NFT ها از طریق موارد استفاده مانند اجاره است.

کاردینال، یک پروتکل زیرساختی مبتنی بر سولانا که هدف آن بهبود کاربرد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است، توانسته ۴.۴ میلیون دلار را در دور سرمایه‌گذاری اولیه جمع‌آوری کرده است.

کاردینال با به اشتراک گذاشتن این خبر با The Block در روز جمعه، گفت که شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز تازه راه‌اندازی شده Protagonist و Solana Ventures با همکاری یکدیگر دور اولیه را رهبری کردند. برندهای Animoca، Alameda Research، Delphi Digital و CMS Holdings نیز شرکت کردند.

کاردینال که هشت ماه پیش تأسیس شد، یک پروتکل بر بستر  Solana با موارد استفاده مانند اجاره، شرط بندی و خرید بلیط برای کمک به بهبود کاربرد NFT ها ارائه می دهد. اسپنسر ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل کاردینال به The Block گفت، برای مثال، به NFT های اجاره ای اجازه می دهد “به طور فیزیکی در کیف پول اجاره کنندگان بنشینند و در عین حال عدم امکان پیش فرض را حفظ کنند.”

Rust گفت که Cardinal اولین نسخه از بازار اجاره خود را در اوایل سال راه اندازی کرد و “چند هزار اجاره” قبلاً از طریق این پلتفرم اجرا شده است. انتظار می رود در روزهای آینده نسخه دوم را با رابط کاربری و تجربه بازطراحی شده منتشر کند.

Rust گفت: این استارت‌آپ همچنین اشتراک NFT بدون ذخایر را ارائه می‌کند، که به سهامداران اجازه می‌دهد از هر گونه ابزاری که توکن‌هایشان ارائه می‌دهند بهره‌مند شوند. در میان سایر بخش‌های عمودی، ما شاهد این بوده‌ایم که این امر به‌ویژه برای پروژه‌های بازی که می‌خواهند ابتکاراتی را برای کاربران خود ایجاد کنند بدون اینکه توانایی آن‌ها در بازی کردن بازی‌ها را به خطر بیندازند، مفید است.»

کاردینال می‌گوید بیش از ۶۵۰۰۰ NFT قبلاً با پروتکل آن شریک شده‌اند

در حال حاضر چهار نفر برای کاردینال کار می کنند. Rust گفت که با سرمایه تازه، این شرکت قصد دارد حداقل سه نفر دیگر را در بخش مهندسی و توسعه تجارت استخدام کند.

در حالی که کاردینال در حال حاضر تنها بر سولانا متمرکز شده است، اما قصد دارد در آینده از سایر بلاک چین ها نیز پشتیبانی کند. Rust می‌گوید: «ما آرزوهای زنجیره‌ای متقاطع داریم و قصد داریم در برخی مواقع ساخت‌وساز بر روی زنجیره‌های EVM [ماشین مجازی اتریوم] و سایر مواردی مانند Near و Aptos را بررسی کنیم.

دور سرمایه گذاری اولیه کل بودجه کاردینال را تا به امروز به ۵.۲ میلیون دلار می رساند. سال گذشته، این شرکت ۷۵۰۰۰۰ دلار سرمایه اولیه را از Neo Ventures جذب کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx