سه اتفاق تکرار نشدنی در هفته پیش رو بازار رمزارز ها

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 378 نفر

جامعه ارزهای دیجیتال ممکن است هنوز از اثرات پس از رکود بازار در حال فروپاشی باشد، اما از نظر فناوری چیزهای زیادی برای جستجو وجود دارد. هفته آینده شاهد اجرای اولین بخش اصلی The Merge خواهیم بود – که زمینه را برای ارتقاء اصلی در اواخر این ماه فراهم می کند.

در یک یادداشت جداگانه، بیش از یک ایردراپ در کارت ها وجود دارد.

ادغام

حرکت اتریوم به سمت اثبات سهام این هفته در مرکز توجه قرار می گیرد، زیرا اولین بخش از ارتقاء دو قسمتی قرار است انجام شود. Bellatrix که برای ۶ سپتامبر تنظیم شده است، بلاک چین اتریوم را برای The Merge آماده خواهد کرد. از اجراکنندگان گره اتریوم خواسته شده است تا مشتریان خود را برای آماده شدن برای Bellatrix به روز کنند و از انتقال روان اطمینان حاصل کنند.

اگر همه چیز با موفقیت پیش برود، به روز رسانی را در مسیر نگه می دارد تا بیش از یک هفته بعد اتفاق بیفتد. ادغام زمانی انجام می‌شود که نرخ هش شبکه به سطح معینی برسد، که تقریباً برای ۱۵ سپتامبر تخمین زده شده است.

دو ایردراپ در راه است

۱inch هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد ۳۰۰۰۰۰ توکن OP را برای کاربران کیف پول ۱ اینچی در شبکه اپتیمیزم – یک راه حل مقیاس پذیری لایه ۲ اتریوم – انجام دهد. این توکن ها تا ۱ سپتامبر به طور مساوی بین همه کیف پول هایی که از طریق کیف پول ۱ اینچی در شبکه Optimism مبادله کرده اند توزیع می شود. تیم گفت که ایردراپ خیلی زود انجام می شود.

در همان زمان، Sudoswap گفت که قصد دارد یک توکن حاکمیتی برای پلتفرم NFT خود معرفی کند. این توکن برای کسانی که توکن رمزنگاری XMON، دارندگان 0xmon NFT، ارائه‌دهندگان نقدینگی، اعضای تیم و خزانه‌داری پروژه را قفل می‌کنند ارسال می‌شود. مجموع عرضه توکن های SUDO 60 میلیون خواهد بود. مشخص نیست که این پرتاب هوایی چه زمانی انجام می شود.

مهلتی در انتظار است

آخرین مهلت برای پاسخ‌های آژانس به فرمان اجرایی جو بایدن رئیس‌جمهور درباره ارزهای دیجیتال نزدیک است. کولن پست می نویسد، بر اساس دستور ۹ مارس، هفت گزارش از آژانس ها پس از ۱۲۰ روز به کاخ سفید ارسال می شود که آخرین مهلت آنها در ۵ سپتامبر، یک روز پس از روز کارگر است.

برخی از پاسخ ها قبلا ارسال شده است. اینها شامل وزارت دادگستری و خزانه داری می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx