امکان اجاره ملک در دیسنترالند فراهم شد

دیسنترالند
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 471 نفر

دیسنترالند (Decentraland ) اعلام کرد کاربرانی که مالک زمین در این پلتفرم متاورس هستند، می توانند به طور رسمی حقوق این فضا را از طریق بازار دیجیتال اجاره دهند.

پلتفرم متاورس دیسنترالند یک ویژگی جدید را معرفی کرد که به کاربران خود که مالک زمین مجازی هستند اجازه می دهد اساساً صاحبخانه شوند. اکنون مالکان می توانند به طور رسمی ملک خود را برای دوره های از پیش تعریف شده به سایر کاربران در پلت فرم اجاره دهند. این قابلیت جدید به کاربران اجازه می دهد تا از دارایی های متاورس خود درآمد غیرفعالی کسب کنند.

دیسنترالند مالکان زمین را به عنوان حساب‌ها یا آدرس‌های کیف پولی که آن ها را در اختیار دارند، طبقه‌بندی می‌کند. تمام اجاره‌ها بصورت MANA، توکن بومی دیسنترالند پرداخت و در مجموع پیش پرداخت می‌شود. این پلتفرم نمونه‌هایی از دانشگاه‌های دیجیتالی را ارائه می‌دهد که زمینی را برای ساختن خوابگاه اجاره می‌دهند یا دی‌جی‌ها فضایی را برای یک باشگاه یا مهمانی اجاره می‌کنند.

مشابه اکثر قراردادهای اجاره املاک فیزیکی، مالکان دیسنترالند نمی توانند زمین را بفروشند و همچنین نمی توانند هیچ پیشنهاد خریدی را تا پایان دوره قرارداد اجاره دریافت کنند.

این در حالی اتفاق می‌افتد که متاورس همچنان به تکامل خود ادامه می‌دهد و توجه بیشتری را از داخل و خارج از صنعت وب۳ جلب می‌کند. کلمه متاورس به خودی خود برای کلمه سال فرهنگ لغت آکسفورد انتخاب شد، اما در نهایت در رتبه دوم قرار گرفت.

غول اینترنتی قدیمی موزیلا اخیراً Active Replica را خریداری کرده است تا جنبه متاورس خود را تقویت کند و تجربیات دیجیتالی کاربران خود را افزایش دهد. در حالی که توسعه دهنده متاورس و گیم فای Animoca شایعاتی مبنی بر ایجاد یک صندوق متاورس میلیارد دلاری برای توسعه دهندگانی که به دنبال ساخت واقعیت دیجیتال هستند را تایید کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx