حذف توکن WEMIX از صرافی‌های بزرگ کره جنوبی و سقوط سهام شرکت وی‌مید

وی‌مید
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 569 نفر

امروز در کره جنوبی سهام شرکت توسعه دهنده بازی‌های بلاکچینی، وی‌مید (Wemade)، پس از رد حکم دادگاه علیه چهار صرافی ارزهای دیجیتال محلی برای جلوگیری از ادامه طرح حذف توکن وی‌مید از پلتفرم هایشان، به شدت سقوط کرد.

دادگاه منطقه مرکزی سئول روز چهارشنبه درخواست وی‌مید را برای مسدود کردن برنامه صرافی‌هایUpbit، Bithumb، Coinone و Korbit برای حذف توکن WEMIX رد کرد. این چهار صرافی در مجموع بیش از ۹۵ درصد از حجم تجارت کریپتو در کشور را تشکیل می دهند.

چهار صرافی گفتند که در ساعت ۳ بعدازظهر پنجشنبه به وقت کره معامله در WEMIX را متوقف کردند. صرافی‌ها که این تصمیم را با استناد به اطلاعات نادرست برای ارز در گردش توکن گرفته‌اند، اعلام کردند که از برداشت توکن‌های WEMIX تا ۵ ژانویه ۲۰۲۳ حمایت خواهند کرد.

خبر بدتر برای وی‌مید این بود که، صرافی جهانی ارزهای دیجیتال OKX نیز پنجشنبه اعلام کرد که WEMIX را از پلتفرم خود حذف خواهد کرد.

سهام وی‌مید در معاملات اولیه بازار KOSDAQ کره جنوبی با ۲۳ درصد کاهش به ۳۰۲۰۰ وون کره (۲۲ دلار آمریکا) رسید. همین ماه گذشته، این سهام در ۶۱۰۰۰ وون معامله شد. WEMIX در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ درصد سقوط کرده است. WEMIX تاکنون از ۱۰ دلار در ابتدای سال ۲۰۲۲ با ۹۸ درصد کاهش به ۰.۲ دلار آمریکا رسیده است، در حالی که سهام وی‌مید در همان دوره ۸۳ درصد کاهش یافته است.

سهام زیرمجموعه های بازی وی‌مید که در بورس KOSDAQ کره جنوبی فهرست شده اند نیز در روز پنجشنبه عقب نشینی کردند، به طوری که سازنده نرم افزارهای بازی وی‌مید مکس ۲۲٪ و سازنده بازی های موبایل وی‌مید پلی ۵٪ کاهش یافت.

این صرافی‌ها چهار صرافی از پنج صرافی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی هستند که مجوز ارائه تراکنش‌های فیات به کریپتو را دارند. ۳۱ صرافی دیگر فقط محدود به تجارت توکن به توکن می یاشند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx