رابرت کیوساکی ۳ عامل سقوط اقتصاد جهانی را اعلام کرد

رابرت کیوساکی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 668 نفر

رابرت کیوساکی ۳ عامل سقوط اقتصاد جهانی را اعلام کرد

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب مالی شخصی «پدر پولدار، پدر بی پول»، عواملی را شناسایی کرده است که احتمالاً در آینده منجر به فروپاشی اقتصادی می شود. با افزایش قابل توجه تورم و نرخ‌های بهره، کیوساکی در گذشته چشم‌انداز نگران کننده ای را منتشر کرده و هشدار داده است که یک سقوط تاریخی در راه است زیرا او ادعا می‌کند که اقتصاد در بزرگ‌ترین حباب تاریخ جهان قرار دارد.

رابرت کیوساکی در آخرین اپیزود خود از برنامه رادیویی پدر پولدار که در ۷ دسامبر منتشر شد، همراه با نویسنده و وکیل آمریکایی مهمان خود، جیم ریکاردز، سه عامل اصلی را بررسی کردند که اگر به خوبی مدیریت نشود، ممکن است اقتصاد جهانی را نابود کند.

شکست زنجیره تامین

در صدر لیست رابرت کیوساکی، سیستم زنجیره تامین ورشکسته بود. به گفته ریکاردز، زنجیره تامین پایه و اساس اقتصاد است که به دلیل پیچیدگی بالا نمی تواند هدایت شود.

زنجیره تامین بخشی از اقتصاد نیست. زنجیره تامین اقتصاد است. ریکاردز گفت: «آن‌ها آنقدر وسیع، گسترده، و متیرهای زیادی دراند که می‌توانید آن‌ها را از نظر تئوری مدل‌سازی کنید، و تعدادی معادلات ریاضی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را اعمال کنید، اما هیچ‌کس نمی‌تواند همه آن‌ها را درک کند.

افزایش تورم

در همان زمان، رابرت کیوساکی و ریکاردز اشاره کردند که زنجیره تامین به اقتصاد پولی مرتبط است که تحرکات ناشی از افزایش شدید تورم را احساس می کند.

کیوساکی گفت: من به آکادمی در کینگز پوینت رفتم، جایی که اساساً به ما گفته شد، زنجیره تأمین کلان، کلان، کلان است و اگر کلان را نبینید، خرد را نخواهید دید .

علاوه بر این، این دو نویسنده عقیده داشتند که اگر تورم فعلی به رکود تبدیل شود و به بحران نقدینگی احتمالی کمک کند، ممکن است وضعیت اقتصادی بدتر شود. در واقع، کیوساکی هشدار داد که افزایش تورم احتمالاً وضعیت اقتصادی حدود ۵۰٪ از جمعیت ایالات متحده را از بین خواهد برد.»

در این راستا، کیوساکی از انباشت فلزات گرانبها مانند طلا و نقره دفاع کرده و خاطرنشان کرده است که آنها احتمالاً از سقوط جان سالم به در خواهند برد. علاوه بر این، کیوساکی در مورد چشم انداز ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین خوش بین است.

بی ثباتی سیاسی

در نهایت، این دو بی ثباتی سیاسی را به عنوان یک تهدید مهم برای اقتصاد شناسایی کردند که احتمالاً زنجیره تامین را مختل می کند. در این مورد، ریکاردز کشمکش ایالات متحده و چین برای کنترل اقتصاد جهانی را عنوان کرد، عاملی که آینده اقتصاد جهانی را تعیین می کند.

وی خاطرنشان کرد که فشار متقابلی از سوی آمریکا و چین برای جدا شدن از یکدیگر وجود دارد، عنصری که احتمالاً به انعطاف‌پذیری منجر می‌شود.

شرکای آن چه کسانی خواهند بود؟ خب، آنها منابع طبیعی را از آفریقا دریافت می کنند و تولید خود را به آسیای جنوبی برون سپاری می کنند. بنابراین اقتثاد ادامه خواهد داشت، اما با کارآمدی بسیار کمتر اما انعطاف پذیرتر خواهد بود، و این همان مبادله است.

به طور کلی، رابرت کیوساکی معتقد است که نشانه‌های فروپاشی اقتصادی در حال حاضر قابل مشاهده است، و اشاره کرد که بازار سهام، پول نقد جعلی و اوراق قرضه شبیه نان تست هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx