تحلیل قیمت ریپل

قیمت ریپل
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

آیا زمان خرید ریپل فرا رسیده؟

نمودار ریپل

ریپل در بحبوحه نبرد خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) همچنان به نوسانات شدید خود ادامه می دهد، اما از طرفی قیمت ریپل یک الگوی صعودی را تشکیل داده است که ممکن است نشانه یک حرکت صعودی برای خرید ریپل باشد.

همزمان با شکایت ۱.۳ میلیارد دلاری ریپل علیه SEC، دادگاهی به SEC دستور داد مکاتبات داخلی مربوط به وضعیت نظارتی اتریوم را افشا کند. این یک برد برای ریپل است، به همین دلیل است که قیمت آن طی روزهای گذشته افزایش یافته است.

اواخر این هفته، ریپل در دعوای حقوقی مداوم خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، که در سال ۲۰۲۰ علیه این شرکت پرداخت ارز دیجیتال به دلیل فروش غیرمجاز ۱.۳ میلیارد دلار ریپل شکایت کرده بود، حکم دادگاه رویه‌ای را برد. یک دادگاه منطقه ای فدرال روز پنجشنبه تصمیم گرفت که تلاش های مکرر SEC برای محدود کردن دسترسی ریپل به مکاتبات داخلی SEC مرتبط با یک سخنرانی مهم در مورد وضعیت نظارتی ارز دیجیتال اتریوم را نا معتبر اعلام کرد.

به گفته ریپل، این ایمیل‌ها، پرونده آن را تقویت می‌کنند و روشن می‌کنند که چگونه SEC دو ارز دیجیتال بزرگ را در بازار کریپتو یعنی بیت‌کوین و اتریوم را برای فشار آوردن انتخاب کرده است در حالی که ارزهای دیگر را نادیده می‌گیرد.

نمودار قیمت ریپل

رشد ۱۸ درصدی قیمت ریپل بعد از دادگاه

این رای دادگاه منجر به افزایش ۱۷.۶۵ درصدی ارزش ریپل در ساعات پس از آن شد و قیمت آن به ۰.۵۰۹۷ دلار رسید. حامیان ریپل این حکم را یک پیروزی بزرگ برای کل صنعت ارزهای دیجیتال می‌دانند و آن را نقطه عطفی در مبارزه با مقررات دولتی می‌دانند.

قیمت ریپل و توکنومیک آن

قیمت فعلی ریپل ۰.۴۷۷۳ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۲.۱ میلیارد دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته، ریپل ۱.۲۳ درصد کاهش داشته است. بر اساس داده های کوین مارکت کپ،ریپل اکنون با ارزش بازار ۲۴ میلیارد دلار در رتبه ششم قرار دارد. حداکثر تعداد توکن های آن ۱۰۰ میلیارد سکه و عرضه در گردش آن ۴۹.۹ میلیارد توکن است.

الگوی صعودی قیمت ریپل

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، شکل گیری یک کندل اینگلف صعودی زیر ۰.۴۹۸۰ دلار، احتمال ادامه روند صعودی را نشان می دهد. از سوی دیگر، ریپل در حال تلاش برای عبور از سقف ۰.۴۹۸۰ دلار است، سطح مقاومتی که با یک خط روند نزولی تقویت شده است.

اندیکاتورهای تکنیکال مانند RSI و MACD به ترتیب بالای مقادیر ۵۰ و ۰ هستند. هر دو شاخص به یک روند صعودی در قیمت ریپل اشاره می کنند. علاوه بر این، میانگین متحرک ۵۰ روزه ریپل به عنوان یک حمایت در نزدیکی سطح ۰.۴۷ دلار عمل می‌کند که نشان دهنده یک روند صعودی است.

قیمت ریپل

در روند صعودی، افزایش تقاضای ریپل می تواند مقاومت ۰.۴۹۸۰ دلاری را شکسته و قیمت را به ۰.۵۲۰۵ دلار یا ۰.۵۶۰۰ دلار برساند.

از طرف دیگر، نزدیک به سطح ۰.۴۴۳۵ دلاری، خط روند صعودی یک الگوی مثلث متقارن حمایت فوری را برای قیمت ریپل فراهم می‌کند. تحت این سناریو، ریپل می تواند نزدیک به ۰.۴۱۷۹ دلار یا ۰.۳۸۰۹ دلار مورد حمایت خریداران قرار بگیرد. سرمایه گذاران یک الگوی مثلث متقارن را زیر نظر دراند که شکست آن جهت قیمت ریپل را تعیین می کند. علاوه بر این، پیشرفت‌های بیشتر در دعوای حقوقی ریپل و SEC ممکن است باعث نوسانات در قیمت این ارز دیجیتال شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx