کاردانو شاهد افزایش پذیرش در میان کاربران آمریکایی است

کاردانو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 414 نفر

مخالفت‌های نظارتی اخیر در ایالات متحده ممکن است نقش مهمی در سرکوب قیمت کاردانو (ADA) داشته باشد، اما کمک چندانی به توقف پذیرش این ارز دیجیتال نکرد.

کاردانو در یک سال و نیم گذشته رشد چشمگیری را به ثبت رسانده است و پذیرش ADA در ایالات متحده تقریباً دو برابر شده است. بر اساس داده های شرکت تحلیل کریپتو مورنینگ کانسالت (Morning Consult)، ۷ درصد از آمریکایی ها (تقریباً ۱۰ میلیون نفر) در حال حاضر دارای توکن‌های ADA هستند. قابل ذکر است، در ژانویه ۲۰۲۲، این آمار ۴ درصد بود که نشان دهنده رشد تقریباً ۱۰۰ درصدی آن نسبت به حال حاضر است.

قیمت کاردانو

نمودار افزایش پذیرش رمزارزها

افزایش پذیرش کاردانو را می‌توان به قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن نسبت داد که تعداد فزاینده‌ای از کاربرانی را که به دنبال کسب سود از دارایی‌های خود هستند، جذب کرده است. استیکینگ (Staking) یک سرویس مالی غیرمتمرکز است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با نگه‌داشتن و اعتبارسنجی تراکنش‌ها در شبکه بلاک‌چین، جوایزی کسب کنند. در دو یا چند سال گذشته، سرمایه گذاری برای ایجاد درآمد غیرفعال جذابیت بیشتری پیدا کرده است و کاردانو نیز یک پاداش بیش از ۳ درصدی را در هر سال ارائه می دهد.

بر اساس داده‌های استیکینگ ریواردز (Staking Rewards)، حدود ۶۲ درصد از کل ADA در گردش در حال حاضر استیک شده است، که نشان می‌دهد استیک کاردانو به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. اکنون، کاردانو از نظر شبکه‌های کریپتو با بالاترین پاداش‌ها، پس از اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) در رتبه سوم قرار دارد. علاوه بر این، محبوبیت صرافی های متمرکز در میان کاربران ایالات متحده به رشد تعداد سهامداران کاردانو کمک کرده است، به طوری که ده ها میلیون نفر به طور بالقوه ADA را از طریق این پلتفرم ها به استیک کرده‌اند.

کاردانو همچنین نسبت به سایر ارزهای دیجیتال از نظر تمرکززدایی یک مزیت آشکار را حفظ کرده است. جامعه کاردانو به طور فعال برای تمرکززدایی بیشتر از طریق پیشرفت های مختلف پلتفرم (به ویژه پیشنهاد بهبود کاردانو CIP-1694)، تلاش کرده است. در اواخر ماه می، چارلز هاسکینسون بر اهمیت تمرکززدایی تاکید کرد و استدلال کرد که هدف آنها ساخت کاردانو به شیوه‌ای است که به عنوان زنگ خطری برای سایر ارزهای دیجیتال عمل کند.

روز جمعه، ۲۳ ژوئن، توسعه دهنده کاردانو، شرکت اینپوت اوتپوت گلوبال (IOG)، Project Catalyst را راه اندازی کرد که یک صندوق نوآوری غیرمتمرکز در اکوسیستم کاردانو برای تقویت توسعه و رشد شبکه است. مبلغ قابل توجهی از ۵۰ میلیون توکن ADA نیز برای این منظور تخصیص داده شد که آن را به بزرگترین استخر بودجه برای این اکوسیستم تا به امروز تبدیل کرده است.

معماری Cardano به دلیل ویژگی های فریبنده آن، مانند کارمزد پایین و سرعت تراکنش سریع، تعداد زیادی از توسعه دهندگان را به خود جذب کرده است. در نتیجه، توسعه دهندگان به طور فزاینده ای به سمت این پلتفرم کشیده شده اند، به طوری که ۱۲۵۹ پروژه اکنون بر روی این شبکه ساخته شده و ۱۳۰ پروژه در حال حاضر راه اندازی شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx