فگ توکن (FEG Token) چیست؟

فگ توکن
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1083 نفر

فگ توکن “FEG Token” چیست؟

“FEG Token” مخفف “Feed Every Gorilla Token” است. این یک ارز دیجیتال مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (BSC) که با هدف ارائه راهی پایدار برای حمایت از تلاش‌های حفاظت از گوریل‌ها ایجاد شده است. توکن FEG چندین ویژگی منحصر به فرد دارد، مانند مالیات تراکنش که برای خرید و سوزاندن توکن ها استفاده می شود. این امر به کاهش کل عرضه FEG در طول زمان کمک می کند. علاوه بر این، درصدی از مالیات تراکنش برای حمایت از تلاش‌های حفاظت از گوریل‌ها از طریق مشارکت با سازمان‌های مختلف کنار گذاشته می‌شود.

دارندگان توکن FEG همچنین می‌توانند از طریق استیک توکن‌های خود و شرکت در استخرهای نقدینگی درآمد غیرفعالی کسب کنند. با این حال، مانند هر ارز دیجیتال دیگری، مهم است که قبل از سرمایه گذاری در FEG یا هر ارز دیجیتال دیگری، تحقیق کنید و خطرات آن را درک کنید.

تاریخچه فگ توکن چیست؟

توکن FEG در مارس ۲۰۲۱ در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) توسط تیمی از توسعه دهندگان که می‌خواستند راهی پایدار برای حمایت از تلاش های حفاظتی از گوریل‌ها ایجاد کنند، راه اندازی شد. این پروژه به دلیل ویژگی ها و ماموریت منحصر به فردش و همچنین رشد اکوسیستم BSC به سرعت محبوبیت پیدا کرد. در روزهای اولیه خود، توکن FEG با چالش‌هایی در زمینه نقدینگی و نوسانات قیمت مواجه بود، همانطور که در بسیاری از پروژه‌های جدید ارزهای دیجیتال رایج است. با این حال، این تیم با مشارکت با تامین‌کنندگان نقدینگی و اجرای ویژگی‌های جدید، از جمله استیکینگ و فارم، برای رفع این مسائل تلاش کرد.

با گذشت زمان، توکن FEG در میان علاقه مندان به رمزارزها که از ماموریت آن برای حمایت از تلاش های حفاظت از گوریل حمایت می کنند، طرفداران زیادی پیدا کرد. این تیم همچنین به نوآوری و بهبود پروژه ادامه داده است و برنامه هایی برای مشارکت ها و ابتکارات جدید در آینده دارد.

توجه به این نکته مهم است که مانند هر ارز دیجیتال، ارزش توکن FEG می‌تواند بسیار متغیر باشد و سرمایه‌گذاری در آن ریسک‌هایی دارد. همیشه مهم است که قبل از سرمایه گذاری در هر پروژه ارز دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهید و خطرات آن را درک کنید.

از کجا می توان FEG Token را خرید؟

فگ توکن را می توان در چندین صرافی غیرمتمرکز (DEX) که از زنجیره هوشمند بایننس (BSC) پشتیبانی می کنند، مانند پنکیک سواپ و BakerySwap خریداری کرد. مراحل خرید FEG Token به شرح زیر است:

  • کیف پولی را راه اندازی کنید که از زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می کند، مانند کیف پول تراست و یا متامسک
  • بایننس کوین (BNB) را در یک صرافی متمرکز مانند ارزینجا خریداری کنید و آن را به کیف پول سازگار با BSC خود منتقل کنید.
  • کیف پول خود را به یک DEX که از رمزارز FEG پشتیبانی می کند، مانند PancakeSwap یا BakerySwap متصل کنید.
  • در رابط معاملاتی، توکن FEG را انتخاب کنید و مقدار BNB را که می خواهید با FEG مبادله کنید وارد کنید.
  • تراکنش را بررسی و تایید کنید و منتظر بمانید تا تراکنش در بلاک چین پردازش شود.

لطفاً توجه داشته باشید که خرید و فروش ارزهای دیجیتال خطراتی را در بر دارد و ارزش توکن FEG می‌تواند بسیار متغیر باشد.

مقدار عرضه در گردش توکن FEG چقدر است؟

عرضه در گردش توکن FEG به دلیل توکنومیک های پروژه، که شامل مالیات تراکنش است که برای خرید و سوزاندن توکن ها و همچنین پاداش برای سهام و تأمین نقدینگی استفاده می شود، دائماً در حال تغییر است. تا سپتامبر ۲۰۲۱، عرضه در گردش توکن FEG حدود ۱۸۷ میلیارد توکن بود، اما توجه به این نکته مهم است که این تعداد به دلیل توکنومیک پروژه می‌تواند به سرعت تغییر کرده باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx