های استریت (Highstreet) چیست؟

های استریت
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 582 نفر

معرفی های استریت (Highstreet)

های استریت یک متاورس تجارت محور بازی برای کسب درآمد (P2E) است که خرید و بازی را ترکیب می کند. محصولات های استریت فیژیتال هستند، به این معنی که می توانند به دو شکل دیجیتال و فیزیکی وجود داشته باشند. در حالی که فرم دیجیتال را می توان به عنوان آیتم های درون بازی با کسری از هزینه خریداری کرد، فرم فیزیکی به بازیکنان اجازه می دهد تا خریدهای واقعی را از درون خود بازی انجام دهند. های استریت همچنین با فروشگاه‌های بزرگ در سراسر جهان شریک می‌شود تا خریداران اصلی را وارد دنیای متاورس کند. بازیکنان مجموعه‌های منتخبی را با برچسب‌های ویژه پیدا می‌کنند که به خریداران امکان می‌دهد دارایی‌های دیجیتال رایگان را در های استریت بازخرید و ادعا کنند.

مقدمه

امروزه بسیاری از خریداران از تجربه پرداخت بدون اصطکاک در پلتفرم های تجارت الکترونیک لذت می برند. با این حال، برخی از برندهای سنتی برای همگام شدن با این روند تلاش می کنند. برای پر کردن شکاف بین خرده‌فروشی آفلاین و فضای Web3، های استریت به روش‌های مختلف با تجارت مقابله می‌کند.

های استریت چیست؟

های استریت یک متاورس تجارت محور بازی برای کسب درآمد (P2E) است که خریدهای فیزیکی (فیزیکی و دیجیتالی) را به دنیای بازی های ویدیویی می آورد. با معرفی محصولات فیزیکی از میلیون ها برند سنتی و رمزنگاری شده در دنیای مجازی خود، به عنوان پلی بین خرده فروشی آفلاین و فضای Web3 عمل می کند.

Highstreet تکامل LumiereVR است، یک شرکت خرده‌فروشی واقعیت مجازی مبتنی بر بینایی کامپیوتری که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد. این تیم بر ساخت یک متاورس مبتنی بر تجارت با اجزایی از نام‌های خانوادگی مختلف و مارک‌های تثبیت شده تمرکز کرده است. در Highstreet ، بازیکنان می‌توانند خرید کنند، تجارت کنند، استفاده کنند یا آیتم‌های NFT درون بازی بسازند و هویت دیجیتالی خود را جعل کنند. با ادغام مستقیم با سیستم‌های تجارت الکترونیک موجود، بازیکنان همچنین می‌توانند این اقلام را در زندگی واقعی در فروشگاه‌های شریک بازخرید کنند.

های استریت چگونه کار می کند؟

در طول این دهه، رفتارهای مصرف کننده به شدت تغییر کرده است و هر نسل نسبت به نسل قبلی تمایل بیشتری به دیجیتال دارد. های استریت یک ورود آسان به متاورژن را با هزینه بسیار کم ارائه می دهد. محصولات فیزیکی مانند تی‌شرت و کفش‌های کتانی اکنون می‌توانند به صورت NFT تبدیل شوند و به مشتریان بیشتری در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. های استریت برای انتقال محصولات خود به metaverse، آیتم را به دو NFT کسری تبدیل می کند. بخش اول با قیمت نسبتاً کمتری فروخته می شود و به عنوان یک آیتم درون بازی برای بازیکنان در Highstreet World استفاده می شود. برند از فروش این NFT بدون کاهش موجودی یا هزینه اضافی سود خواهد برد.

بخش دوم به عنوان یک محرک رویداد تجارت الکترونیک عمل می کند. هنگامی که یک بازیکن بخش دوم را خریداری کرد، سفارشی به سیستم باطن تجارت الکترونیک موجود برند داده می شود. ویژگی ادغام Shopify به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا محصولات فیزیکی را که از فروشگاه‌های مجازی در فروشگاه‌های آفلاین برند خریداری کرده‌اند، بازخرید کنند. این انتقال یکپارچه از فروشگاه‌های فیزیکی به وب های استریت در حال پیشروی در یک مدل کسب‌وکار فیگیتال جدید است که فروشگاه‌های بزرگ را به Web3 متصل می‌کند.

های استریت همچنین دارای یک سکوی راه اندازی برای برندهای جدیدتر و تأثیرگذار است که به دنبال گسترش تجارت خود هستند. های استریت Market یک بازار منحنی برای محصولات با نسخه محدود است. برای اطمینان از نقدشوندگی محصولات از منحنی‌های اتصال هوشمند خیابانی استفاده می‌کند. تحت مکانیزم کشف قیمت خودکار، قیمت یک کالا با هر خرید تغییر می‌کند. این بدان معنی است که تبلیغات، انجمن یا دنبال کردن می تواند مستقیماً بر قیمت تأثیر بگذارد. در عین حال، برندها می‌توانند منحنی‌های پیوند خود را به صورت شیب دار یا مسطح سفارشی کنند تا تراکنش‌های بیشتر یا بازخرید محصولات آفلاین را تشویق کنند.

های استریت ورد چیست؟

Highstreet World لایه بازی در بالای زیرساخت تجارت الکترونیک های استریت است. این از کاشی های شش ضلعی تشکیل شده است که در سراسر نقشه آن پخش شده است. همه مناطق با همکاری برندها به عنوان گسترش حضور تجارت الکترونیک موجود آنها ساخته شده اند. از سپتامبر ۲۰۲۲، مناطق تجاری در های استریت ورد عبارتند از  Binance Beach، AVAX Alps، و Animoca Archipelago.

بازیکنان می توانند با انجام ماموریت ها، سطح بازیکن و سطح کلاس خود را افزایش دهند. آنها همچنین می توانند از طریق پیشنهادات اولیه خانه (IHO) دارایی در مناطق به دست آورند. علاوه بر این، های استریت با اجازه دادن به آن‌ها برای بازدید از خانه‌های خود از طریق هدست‌های واقعیت مجازی سازگار، تجربه‌ای فراگیر را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند خانه‌های خود را با آیتم‌های درون بازی تزئین کنند، با دوستان خود معاشرت کنند، ویدیوها را در خانه‌های مجازی خود پخش کنند و حیوانات خانگی مجازی خود را جوجه کشی کنند.

صاحبان خانه همچنین می توانند از مزایای درون بازی و فرصت های بالقوه درآمد در متاورس های استریت لذت ببرند. به عنوان مثال، آنها مستحق بخشی از ۳ درصد کارمزد تراکنش هستند که به ازای هر معامله ای که در منطقه رخ می دهد به ساکنان اختصاص داده می شود.

HIGH چیست؟

HIGH  توکن ابزار بومی های استریت است. این یک توکن چند زنجیره ای با حداکثر عرضه ۱۰۰ میلیون است که به تدریج با توسعه پروژه باز می شود. توکن‌های HIGH را می‌توان برای کسب جوایز شرط‌بندی کرد، و می‌توان از آنها برای خرید آیتم‌های درون بازی در بازار های استریت و املاک و مستغلات در های استریت World استفاده کرد. همچنین برای پیشرفت به مناطق مختلف در گیم پلی و دسترسی به رویدادهای انحصاری در متاورس Highstreet استفاده می شود.

جمع بندی

Highstreet یک راه آسان برای برندها ارائه می دهد تا حضور آنلاین خود را برای جذب مشتریان جدید و ایجاد یکپارچه ویترین فروشگاه های مجازی در metaverse گسترش دهند. همانطور که پروژه بالغ می شود، تجربه فیژیتالی که ایجاد می کند به طور بالقوه می تواند چشم انداز پلتفرم های تجارت الکترونیک را تغییر دهد و کاربران بیشتری را به Web3 منتقل کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx