فن توکن سانتوس (SANTOS) چیست؟

فن توکن سانتوس
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 633 نفر

فن توکن سانتوس (SANTOS)

فن توکن سانتوس (SANTOS) یک توکن هواداری تیم فوتبال است که با مشارکت باشگاه فوتبال سانتوس و بایننس لانچ پول راه اندازی شد. سانتوس اف سی با نام مستعار باشگاه فوتبال سانتوس یک باشگاه ورزشی برزیلی در ایالت سائوپائولو است.

بیماری همه گیر کووید۱۹ ضربه شدیدی به باشگاه های فوتبال زد و در نتیجه مفهوم نماد هواداری متولد شد. همکاری بایننس و سانتوس اف سی در نوامبر ۲۰۲۱ با بیانیه رسمی منتشر شده در صفحات شبکه اجتماعی این باشگاه تایید شد. توافق دو طرف شرایط را برای راه اندازی این فن توکن هموار کرد. بایننس وضعیت حامی و صاحب مجوز را به دست آورد و حق بهره برداری از محصولات NFT را به نام خود زده است. هدف این همکاری افزایش تعامل هواداران، ایجاد روابط بین باشگاه و هواداران و جلب توجه مشتریان بایننس است.

هولدرهای فن توکن سانتوس از مزایای متعددی برخوردار می شوند. به عنوان مثال مشارکت در تصمیمات باشگاه و حق رای در نظرسنجی های مربوط به تیم. علاوه بر این، دارندگان توکن هوادای سانتوس می‌توانند به جوایز انحصاری، امتیازات، NFT‌های کمیاب و کلکسیونی و فرآیند گیمیفیکیشن دسترسی پیدا کنند. فن توکن سانتوس از ۲۷ نوامبر ۲۰۲۱ تا ۲۸ دسامبر ۲۰۲۱ از طریق بایننس لانچ پد به فروش رسید.

بنیانگذاران فن توکن سانتوس

باشگاه فوتبال سانتوس برزیل در سال ۱۹۱۲ توسط سه ورزشکار محلی به نام های فرانسیسکو ریموندو مارکز، ماریو فراز د کامپوس و آرژمیرو د سوزا جونیور تاسیس شد.

سانتوس به خاطر تکنیک قوی و نظم بازیکنانش مشهور است. در طول سال ها این تیم از ستاره هایی مانند پله، نیمار و رودریگو رونمایی کرده است. پله به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان جهان شناخته می شود و بیشتر دوران حرفه ای خود را در سانتوس گذراند و بیش از ۵۰۰ گل برای این تیم به ثمر رساند.

باشگاه سانتوس یکی از موفق ترین باشگاه های کشور برزیل است که در پائولیستائو، لیگ برتر ایالتی سائوپائولو و برازیلیرائو، لیگ فوتبال برزیل بازی می کند. این باشگاه فوتبال هشت بار قهرمان لیگ برزیل شده است و همچنین با کسب ۲۴ عنوان در ۱۰ سال رکورددار است. از دسامبر ۲۰۲۱، مربیگری باشگاه برعهده فابیو کاریله است و باشگاه سانتوس ۱۰ میلیون دنبال کننده در رسانه های اجتماعی دارد.

چه چیزی فن توکن سانتوس را منحصر به فرد می کند؟

مزایای فن توکن سانتوس عبارتند از:

دارندگان توکن می‌توانند در فعالیت‌های حساس مانند جلسات رای‌گیری که در پلتفرم بایننس فن توکن انجام می‌شود، شرکت کنند.

دارندگان توکن به جوایز، کلکسیون های دیجیتال و امتیازات وفاداری دسترسی دارند.

با فن توکن سانتوس و بایننس پی، کاربران می توانند برای خرید کالاها، بلیط مسابقات، عضویت در باشگاه اقدام کنند.

یکی از مزایای اصلی برای هواداران وفادار، تعامل با باشگاه سانتوس و نقش داشتن در تصمیم گیری های باشگاه است. دارندگان توکن هوادای سانتوس یک مزیت عالی دارند. آنها می توانند در جلسات با اسطوره های فوتبال، جلسات امضا و جلسات تمرین فوتبال باشگاه شرکت کنند. اگر طرفداران مقدار مشخصی فن توکن سانتوس داشته باشند، ویژگی های مختلف گیمیفیکیشن در پلتفرم بایننس فن توکن برای آن ها در دسترس خواهد بود. طرفداران می توانند وفاداری خود را به تیم مورد علاقه خود نشان دهند و به طور مستقیم توکن هوادای سانتوس را به باشگاه اهدا کنند و نشان اثبات وفاداری دریافت کنند.

نحوه عرضه

توکن هوادای سانتوس یا SANTOS یک توکن BEP-20 است که در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) راه اندازی شده است. بایننس اسمارت چین یک بلاک چین است که به دلیل سرعت بالا و کارمزدهای پایین تراکنش مشهور شده است.

حداکثر عرضه فن توکن سانتوس ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ سکه است و از دسامبر ۲۰۲۱، ۴,۵۵۰,۰۰۰.۰۰ فن توکن سانتوس در گردش است (۱۵٪ از کل عرضه).

تخصیص توکن های سانتوش به شکل زیر است:

سرمایه کاربران ۳۵ درصد

توسعه دهندگان ۲۵ درصد

تیم ۲۰ درصد

اشتراک وفاداری ۱۵ درصد

بایننس لانچ پول ۵ درصد

نقش اصلی فن توکن سانتوس، پیوند بین سانتوس اف سی و پایگاه هواداران آن است.

ایمنی شبکه

در اوایل دسامبر، بایننس راه اندازی توکن هوادای سانتوس را به عنوان بخشی از بایننس لانچ پول اعلام کرد، که در آن نیاز به احراز هویت شرط لازم برای شرکت در آن بود. بایننس لانچ پول پلتفرمی است که به کاربران این امکان را می دهد تا توکن های خود را به صورت رایگان واریز کنند و همچنین توکن های جدیدی کسب کنند. این پروژه در سال ۲۰۲۰ با تمرکز بر سرمایه گذاران علاقه مند به درآمد غیرفعال آغاز به کار کرد. بنابراین، بایننس مسئول فن توکن سانتوس است. این شرکت بلاکچین مخصوص به خود را دارد. زنجیره هوشمند بایننس (BSC) که توسط مکانیسم توافقی Tendermint-fault-tolerant (BFT) ایمن شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx