بایننس با وجوه دزدیده شده چه خواهد کرد؟

بایننس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

پس از از دست دادن میلیون‌ها دلار دارایی در یک هک زنجیره‌ای متقابل، تیم پشتیبان شبکه بایننس قصد دارد برای‌ تصمیم گیری درمورد وجوه دزدیده شده، رای گیری حاکمیتی روی زنجیره انجام دهد.

لابد به یاد دارید که زنجیره BNB به طور موقت تمام عملیات شبکه را پس از سوء استفاده یک مهاجم از یک آسیب پذیری در پل زنجیره ای BSC Token Hub برای استخراج دو میلیون BNB به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار متوقف کرد.

هکر زنجیره بایننس با ۱۰۰ میلیون دلار فرار کرد

هکر قبل از تعلیق هنوز حدود ۴۰۰ دلار دارایی در شبکه داشت که انتقال وجوه به زنجیره های دیگر را برای آنها غیرممکن می کرد. بر اساس گزارش ها، مهاجم توانسته با حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون دلار از چندین شبکه خارج شود. با این حال، شرکت امنیت سایبری Hackenclub گفت که مجرم با ۱۱۰ میلیون دلار از طریق فانتوم، اتریوم، و پالیگان فرار کرده است.مدت کوتاهی پس از از سرگیری عملیات شبکه، تیم بایننس اعلام کرد که قصد دارد در مورد چهار تصمیم مهم مربوط به هک، از جمله جوایز(بانتی) برای حملات آینده، رای‌های حاکمیتی برگزار کند.

راه پیشِ‌رو

در روزهای آینده، ارتقاء زنجیره بیکن بی‌ان‌بی (BEP2) به اعتبارسنج های شبکه اجازه می‌دهد تا در مورد کارهایی که با وجوه دزدیده شده انجام می‌شود، رأی دهند. مانند اینکه وجوه فریز شوند یا خیر، یا اینکه بصورت خودکار سوزانده شوند. اعتبار دهندگان در مورد راه اندازی یک برنامه “کلاه سفید” رای خواهند داد که به هکرها برای کشف یک “اشکال مهم” یک میلیون دلار پاداش می دهد. رای زنجیره ای همچنین در مورد امکان پاداش “حداکثر ۱۰٪ از وجوه بازیابی شده” برای هر کسی که به دستگیری مهاجم کمک می کند، تصمیم می گیرد.

این تیم در نظر دارد یک مکانیسم جدید مدیریت زنجیره ای را برای مبارزه و دفاع از زنجیره در برابر حملات آینده معرفی کند. علاوه بر این، شبکه به دنبال افزایش تعداد اعتباردهنده ها برای تمرکززدایی بیشتر پروتکل است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx