بنیاد لونا: فعلا امکان جبران نداریم

ارز لونا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 535 نفر

بنیاد لونا اعلام کرد که فعلا امکان جبران نداریم

تقریباً پنج ماه از سقوط  لونا می گذرد و کاربران UST هنوز طبق وعده داده شده غرامت دریافت نکرده اند. بنیاد لونا امروز اعلام کرد که قربانیان باید مدتی دیگر صبر کنند.

بدون جدول زمانی برای جبران خسارت لونا

قربانیان ترا به این زودی بازپرداخت دریافت نمی کنند.

حساب رسمی توییتر گارد بنیاد لونا (LFG) امروز مجموعه‌ای از توییت‌ها را منتشر کرد که نشان می‌دهد هیچ جدول زمانی برای بازپرداخت سرمایه‌گذارانی که در سقوط لونا سرمایه های خودرا  از دست داده‌اند تعیین نشده است.

در این حساب آمده است: «همانطور که [قبلاً] ذکر شد، هدف ما این است که دارایی‌های باقی‌مانده گارد بنیاد لونا را در ابتدا بین کوچک‌ترین دارندگانی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، توزیع کنیم». متأسفانه به دلیل دعوای قضایی در جریان و تهدید، توزیع در حال حاضر امکان پذیر نیست.» این سازمان همچنین گفت که تا زمانی که مسائل حقوقی حل و فصل باقی مانده باشد، هیچ تاریخی برای بازپرداخت نمی توان تعیین کرد.

کل اکوسیستم ترا در اوایل ماه می زمانی که استیبل کوین بومی پروژه، UST، در یک مارپیچ مرگ فرو رفت و به طور مستقیم نزدیک به ۴۳ میلیارد دلار ارزش بازار را از بین برد، LFG نیز از بین رفت. این سازمان غیرانتفاعی که وظیفه حفاظت از استیبل کوین را بر عهده دارد، در ۱۶ می اعلام کرد که از دارایی های باقیمانده خود برای جبران خسارت کاربران UST استفاده خواهد کرد و ابتدا دارایی های سرمایه گذاران کوچک را جبران خواهد کردو

آیا LFG راست می گوید؟

دلایلی وجود دارد که بیانیه های جبران خسارت LFG را باید با دقت بیشتری بررسی کنیم. دعوای مشکل ساز ذکر شده در توییت ها مطمئناً شامل مشکلات فعلی دو کوان، بنیانگذار لونا است. محل نگهداری دو کوان در حال حاضر مشخص نیست. اینترپل او را به لیست تحت تعقیب خود اضافه کرده است، به این معنی که او اکنون رسماً در ۱۹۵ کشور فراری است. به‌طور باورنکردنی، دو کوان اخیراً در توییتر ادعا کرد که برخلاف گزارش‌ها، «متواری» نبوده است. رفتار کوان نشان می دهد که او علاقه چندانی به تسلیم شدن خود به مقامات و حل و فصل وضعیت قانونی خود در کره جنوبی ندارد. بنابراین دور از انتظار نیست تا زمانی که وضعیت حقوقی روشن نشود، غرامت قربانی در حال حاضر نمی تواند پیش برود.

در هر صورت، این سازمان ادعا می کند که تقریباً از تمام ۳ میلیارد دلار ذخایر بیت کوین خود برای نجات برابری UST با دلار آمریکا استفاده کرده است، اما بی فایده است. تنها کیف پولی که LFG تایید کرده است در حال حاضر دارای ۳۱۳ بیت کوین یا ۶,۰۷۲,۲۰۰ دلار به قیمت امروز است. و به نظر می رسد که این تنها وجوهی است که LFG از توزیع آن صحبت می کند. در حالی که ۶ میلیون دلار در مقابل ضررهای هنگفت افراد قطره ای در برابر دریاست. حتی اگر تمام مسائل حقوقی دو کوان حل شود، قربانیان ممکن است از میزان طرح بازپرداخت ناامید شوند.

علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که LFG در مورد میزان دارایی های فعلی خود صادق نباشد. پلیس کره جنوبی اخیراً از صرافی‌های OKX و کوکوین خواسته است تا حساب‌های بیت‌کوینی را که مجموعاً ۶۶ میلیون دلار است، مسدود کنند، که بازرسان معتقدند می‌تواند متعلق به دو کوان باشد. محقق دیگری دریافت که نهادی که کیف پول رسمی LFG را با ۳۱۳ بیت کوین فعلی خود تأمین مالی کرده است، هنوز بیش از ۱۴۰ میلیون دلار بیت کوین در یک کیف پول دارد. در حالی که هیچ مدرک مشخصی وجود ندارد که LFG در مورد میزان دارایی های خود دروغ می گوید، این احتمال بسیار زیاد است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx