دلیل خرید گسترده کاردانو

کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 401 نفر

کاردانو، یکی از پرطرفدارترین دارایی‌ها، شاهد فعالیت‌های خرید گسترده در بازه زمانی نسبتاً کوتاه‌تری بود. اما می‌پرسید دلیل این جرقه بی‌سابقه چه بود؟

خوب، جنبه های مختلف به این ارز کمک کرده اند تا به یک قیمت قابل توجه برسد. در زمان نگارش این مقاله، ADA بالاتر از ۰.۵۴ دلار در CoinMarketCap معامله شد. دارندگان ADA در واقع از آن در سرما و گرما پشتیبانی کرده اند. تعداد کل کیف پول های ایجاد شده در شبکه کاردانو به نقطه عطف جدیدی رسید. علیرغم تاخیر بیشتر در ارتقاء پیش بینی شده وسیل، کل کیف پول های موجود ADA از ۳.۵ میلیون (۳،۵۱۰،۴۹۹) فراتر رفت.

نمایندگان کاردانو به طور همزمان و همچنین بر اساس داده های جمع آوری شده از Cardano Blockchain Insights در ۹ اوت رشد کردند. در زمان انتشار، تعداد کل نمایندگان ADA در زنجیره ۱،۱۷۴،۰۷۷ بود. علاوه بر این، تعداد قراردادهای هوشمند در این پلتفرم برای اولین بار در این ماه از ۳۰۰۰ گذشت. در حال حاضر به ۳۰۴۳ رسیده است.

دلایل خوب کاردانو

قابل توجه است که نهنگ‌های ADA طبق نمودار Santiment در زیر، در هشت روز گذشته بیش از ۱۳۰ میلیون ADA به دست آوردند. اساساً، آدرس‌های کوسه ها و نهنگ های ADA با هم ترکیب شدند و در مدت بیش از هشت روز ۱۳۸ میلیون دلار در ADA جمع‌آوری کردند.

در همین حال، تنها ۲۴ ساعت پیش، ADA یکی از ۱۰ دارایی برتر در میان ۴۰۰۰ نهنگ برتر شبکه هوشمند بایننس بود. متأسفانه، کاردانو، علیرغم نمایش چنین تحولات صعودی، واقعاً نتوانست به قیمت ADA یا حتی حدس و گمان ها علیه آن کمک کند. به عنوان مثال، میلیاردر مارک کوبان اخیراً ادعا کرده است که دوج کوین از کاربرد بیشتری نسبت به کاردانو برخوردار است. او در مصاحبه‌ای گفت:

هنوز فکر می‌کنم که دوج کوین برنامه‌های بیشتری نسبت به کاردانو دارد.

اما مشتاقان جامعه متمرکز کاردانو به سرعت پاسخ دادند. به عنوان مثال، یک حساب توییتر با نام ADA Whale پاسخ داد:

واقعا نمی توانم از کوبانی عصبانی شوم. یک بیانیه واقعا اشتباه بود که به قصد تحریک بیان شد. او سوابق ارزی خوبی ندارد و دیدگاه او در مورد آن برای ما بی ارزش است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx