دلیل خرید گسترده کاردانو

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کاردانو، یکی از پرطرفدارترین دارایی‌ها، شاهد فعالیت‌های خرید گسترده در بازه زمانی نسبتاً کوتاه‌تری بود. اما می‌پرسید دلیل این جرقه بی‌سابقه چه بود؟ خوب، جنبه های مختلف به این ارز کمک کرده اند تا به یک قیمت قابل توجه برسد. در زمان نگارش این مقاله، ADA بالاتر از 0.54 دلار در CoinMarketCap معامله شد. دارندگان […]

کاردانو

کاردانو، یکی از پرطرفدارترین دارایی‌ها، شاهد فعالیت‌های خرید گسترده در بازه زمانی نسبتاً کوتاه‌تری بود. اما می‌پرسید دلیل این جرقه بی‌سابقه چه بود؟

خوب، جنبه های مختلف به این ارز کمک کرده اند تا به یک قیمت قابل توجه برسد. در زمان نگارش این مقاله، ADA بالاتر از 0.54 دلار در CoinMarketCap معامله شد. دارندگان ADA در واقع از آن در سرما و گرما پشتیبانی کرده اند. تعداد کل کیف پول های ایجاد شده در شبکه کاردانو به نقطه عطف جدیدی رسید. علیرغم تاخیر بیشتر در ارتقاء پیش بینی شده وسیل، کل کیف پول های موجود ADA از 3.5 میلیون (3،510،499) فراتر رفت.

نمایندگان کاردانو به طور همزمان و همچنین بر اساس داده های جمع آوری شده از Cardano Blockchain Insights در 9 اوت رشد کردند. در زمان انتشار، تعداد کل نمایندگان ADA در زنجیره 1،174،077 بود. علاوه بر این، تعداد قراردادهای هوشمند در این پلتفرم برای اولین بار در این ماه از 3000 گذشت. در حال حاضر به 3043 رسیده است.

دلایل خوب کاردانو

قابل توجه است که نهنگ‌های ADA طبق نمودار Santiment در زیر، در هشت روز گذشته بیش از 130 میلیون ADA به دست آوردند. اساساً، آدرس‌های کوسه ها و نهنگ های ADA با هم ترکیب شدند و در مدت بیش از هشت روز 138 میلیون دلار در ADA جمع‌آوری کردند.

در همین حال، تنها 24 ساعت پیش، ADA یکی از 10 دارایی برتر در میان 4000 نهنگ برتر شبکه هوشمند بایننس بود. متأسفانه، کاردانو، علیرغم نمایش چنین تحولات صعودی، واقعاً نتوانست به قیمت ADA یا حتی حدس و گمان ها علیه آن کمک کند. به عنوان مثال، میلیاردر مارک کوبان اخیراً ادعا کرده است که دوج کوین از کاربرد بیشتری نسبت به کاردانو برخوردار است. او در مصاحبه‌ای گفت:

هنوز فکر می‌کنم که دوج کوین برنامه‌های بیشتری نسبت به کاردانو دارد.

اما مشتاقان جامعه متمرکز کاردانو به سرعت پاسخ دادند. به عنوان مثال، یک حساب توییتر با نام ADA Whale پاسخ داد:

واقعا نمی توانم از کوبانی عصبانی شوم. یک بیانیه واقعا اشتباه بود که به قصد تحریک بیان شد. او سوابق ارزی خوبی ندارد و دیدگاه او در مورد آن برای ما بی ارزش است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx