چرا سرمایه گذاران از بیت کوین به سمت آلتکوین ها می روند؟

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 444 نفر

بیت کوین یا آلتکوین ؟

بازار کریپتو در حال عقب نشینی از حمایت است و ممکن است در کوتاه مدت با بادهای مخالف بالقوه روبرو شود. در ۱۰ ارز دیجیتال برتر; بیت کوین با اتریوم و بایننس کوین از بخش آلتکوین ها بهتر عمل کرده اند; و پولکادوت همچنان برخی از دستاوردهای هفته گذشته خود را حفظ کرده است. این نشان دهنده تغییر در پویایی بازار ارزهای دیجیتال است; زیرا به نظر می رسد سرمایه گذاران; در حال بازیابی اعتماد به این بخش و دور شدن از بیت کوین هستند. بنابراین، به نظر می‌رسد ارز دیجیتال شماره یک از نظر ارزش بازار عقب مانده است که به کاهش تسلط بیت کوین منجر می‌شود.

همانطور که در زیر مشاهده می کنید; این معیار از ماه می ۲۰۲۲ پس از مشاهده یک فشار کوچک به سمت بالا حرکت کرده است. در سال ۲۰۲۱، زمانی که اتریوم و سایر آلتکوین ها به بالاترین حد خود رسیدند; تسلط بیت کوین به سطوح فعلی کاهش یافت.

بیت کوین

اگر روند فعلی ادامه یابد، بیت‌کوین از بخش آلت‌کوین عقب مانده است; این معیار می‌تواند پایین‌ترین سطح سالانه خود را مجدداً آزمایش کند; و از ۴۳ درصد به منطقه بالای ۳۰ درصد کاهش یابد که می‌تواند فضای بیشتری را برای آلت‌کوین‌ها برای بازپس گیری قلمرو از دست رفته قبلی فراهم کند.

طبق گزارشی از Arcane Research، شاخص‌های رمزنگاری آلت‌کوین‌ها در ماه آگوست بازدهی مثبتی را نشان می‌دهند. همانطور که در زیر مشاهده می کنید; این شرکت تحقیقاتی ۹٪، ۷٪ و ۵٪ سود برای شاخص کل; متوسط و کوچک خود ثبت می کند در حالی که بیت کوین سود ۲٪ را ثبت می کند.

بیت کوین

مولفه بعدی بیشترین افزایش را با روند رو به رشد مواجهه با ریسک نشان می دهد; و سهم بازار استیبل کوین ها از مسیری مشابه با تسلط بیت کوین پیروی می کند. Arcane Research اشاره کرد:

با عملکرد ضعیف بیت کوین نسبت به آلتکوین ها، سلطه بیت کوین از اوج ۴۷ درصدی در اواسط ژوئن به ۴۰.۵ درصد در حال حاضر کاهش یافته است. از آنجایی که احساسات بازار بهبود یافته است، معامله گران بیشتر علاقه مند به قرار گرفتن در معرض آلت کوین ها هستند تا بیت کوین.

در بازار کریپتو، آلت کوین ها ممکن است در کوتاه مدت به تسلط خود ادامه دهند; زیرا قیمت بیت کوین به سمت پایین حرکت می کند. بنابراین، سرمایه‌گذارانی که به دنبال بازدهی بالاتر هستند; ممکن است در صورت تحمل ریسک بیشتر; به ارزهای رمزنگاری‌شده با ارزش بزرگ تا متوسط و سرمایه‌گذاری کوچک بپردازند.

چرا بازار کریپتو شاهد روند کوتاه مدت قیمت نزولی است؟

علیرغم یک ماه مثبت برای اکثریت بازار کریپتو; اکثر ارزهای دیجیتال در بازه‌های زمانی پایین; قیمت‌های نزولی را تجربه می‌کنند. این به دلیل تأثیر بالقوه کوتاه مدت عوامل کلان اقتصادی مؤثر بر این بخش است.

فردا، فدرال رزرو ایالات متحده چاپ شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) جولای را منتشر خواهد کرد. این معیار برای اندازه گیری تورم به دلار آمریکا استفاده می شود که روند صعودی داشته است و در بالاترین حد خود در ۴۰ سال گذشته قرار داشته است. بنابراین، فدرال رزرو در تلاش برای کاهش نرخ تورم، نرخ بهره را افزایش داده و سیاست پولی خود را تغییر داده است. اگر چاپ CPI ژوئیه به موفقیت در این تلاش ها اشاره کند; ممکن است این موسسه مالی تمایل داشته باشد کمتر تهاجمی عمل کند.

این می تواند منجر به یک حرکت صعودی قوی تر در دارایی های ریسک پذیر مانند بیت کوین و بازار کریپتو شود. در این میان، به نظر می‌رسد که فعالان بازار کنار گذاشته شده‌اند و منتظر نتیجه فردا هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx